Tinniie schreef:Whitney: ze ziet er goed uit, de ene merrie draagt inderdaad eerder opzij, de andere dan weer meer naar onder. Volgens sommige bijgeloof/truckjes/fabeltjes heeft dat te maken met het geslacht van het veulen

Hoe zat dat ook alweer? Naar onder = hengst en opzij = merrie? Fotsy weet dit vast
Hier dus nog niks. Jade is er wel klaar voor, puntbuik, vol uier maar moet nog beetje zakken op de melktest (wat ook pas echt de laatste uren voor bevalling kan gebeuren bij haar) Vandaag dag 325, daar kreeg ze haar eerste veulen op in 2013.. Vorig jaar werd het 326 en het jaar ervoor 328. Misschien maakt ze er dit jaar 327 van om het lijstje te vervolledigen

Jaa precies die '' uitspraken '' over ronde buik merrie , Naar beneden en punt Hengst , nu waren mijn vorige merries dus rond en hun veulens een merrie
Dit is de eerste keer dat ik een merrie heb die nu dus een hangbuikzwijntjesbuik heeft
Of zou het ook kunnen wezen mijn vorige merries hadden al eerder veulens gehad , Jill is mijn eigen fok en krijgt nu zelf dus haar eerste veulentje..heul spannend dus.
Bij jou dan ook heel spannend nu met jade... benieuwd wat er uit haar puntbuik komt *hengstje* ?
idd op een vaste pc of laptop is het idd makkelijker als op je telefoon.. op mijn mobiel is het niet meer als meelezen ...
Chantalll schreef:Dit lam "ontsnapt" steeds door het voerhek haha.
Zijn wel meerdere hoor maar deze flikt het continu een paar keer per dag. Mijn man vond haat gister het kuilpak te vreten .....
Hier geen vorderingen met Daira TC, blijft hangen op 1 punt ...

Wat een boefje.. met een eigenzinnig karaktertje houd ik wel van 
Silvana1984 zoo dat zijn al heuze boobs en prachtige buik.
MonDos schreef:jeej! deel 2
hier gaat verder alles rustig! merk wel dat mijn merrie meer slaapt, ene dag is ze wat down en andere dag loopt ze showend naast me. ik bekijk het allemaal per dag wat ik met d'r doe!
Ja hier precies zo , ze is in het begin echt heel erg moe geweest nu verschilt het per dag.
Ceasar wat een knappe merrie met dr net zo prachtige veulentje , balen van de terugval met koetje..
Mooney spannend hopelijk kunnen ze je geruststellen.
Silly1972 schreef:Ik zat gisterenavond ineens ergens aan te denken,
Harmony heeft momenteel enorme voernijd en vliegt echt de buren aan als ze eten heeft.
Nu vraag ik mij af, is dat gelijk over als ze het veulen heeft?
Zo niet, zal ze dan gewoon haar baby omver lopen als die in haar weg loopt?
Maakt mij er ineens heel erg zorgen over.
Straks ligt het ergens en dan rent ze er zo over heen in haar nijd
Ken een merrie die dat ook heeft , in begin ging het redelijk maar zodra het veulen mee ging eten moest dit echt appart of 1 van de 2 goed vasthouden.
hoop dat het bij jouw merrie straks gewoon over is.