Marley is normaal aa als ik logisch terug kijk en ik wil dit jaar een valk 
                                                         Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
 Marley is normaal aa als ik logisch terug kijk en ik wil dit jaar een valk 

Kan nu al zenuwachtig worden voor de aanstaande bevallingen, en dan moeten ze nog gedekt worden! 

Geint je hoor 
 Wat voor merrie heb je en weet je al door wie je haar laat dekken?
 Ik hoop dat je deze keer wat meer geluk hebt.
 Maar heb je inderdaad een beetje gevolgd met dees en Fiore. Begrijpelijk dat je dan niet voor Kharamel gaat. Ben benieuwd voor wie je gaat. Een dubbele verdunning is wel extra spannend! Zou willen dat er bij de warmbloeden wat meer hengsten met verdunningen waren. *droomt vrolijk door over een valk of perlino warmbloed veulen 
 * 
 de veulentjes die daar geboren worden zijn ook bijna altijd bruin tenzij er met eenschimmel gedekt is. Ik hoop voor jou dat ze heterozygoot is!  
 Oh zie net dat Fotsy me al voor was 

Werkt appelazijn om een merrie te krijgen? Dacht dat het bij KI niks uit maakte. Anders ga ik morgen even een flesje inslaan!  

zij is niet van mij, maar van mijn beste vriendinnetje Kelly. 

Ze weet niet meer wat ze met zichzelf aan moet  

AniekR schreef:Ik wacht deze veulentje gewoon even af. Mocht Lies toch een zwarte krijgen weet ik dat ze EeAa is (moeder is vos én Aa).
Fotsy schreef:Zo heb ik ook mijn vosse merrie getest omdat ik heel graag een valkje zou fokken maar met een vos die geen agouti draagt worden de kansen wel heel klein maar nu weet ik het wel.

sultan15 schreef:Cynthia haha ik voel me net een stalker nuMaar heb je inderdaad een beetje gevolgd met dees en Fiore. Begrijpelijk dat je dan niet voor Kharamel gaat. Ben benieuwd voor wie je gaat. Een dubbele verdunning is wel extra spannend! Zou willen dat er bij de warmbloeden wat meer hengsten met verdunningen waren. *droomt vrolijk door over een valk of perlino warmbloed veulen
*
 En kans op enkele verdunning heb ik sowieso al 

.                                                         

)

Cynthia82 schreef:AniekR schreef:Ik wacht deze veulentje gewoon even af. Mocht Lies toch een zwarte krijgen weet ik dat ze EeAa is (moeder is vos én Aa).
En je weet niet wat haar vader is zeker?