Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Azmay schreef:Anoeska27 schreef:Hoofdje leek de verkeerde kant op te hangen (andersom), ik snap dat de cam uit is, zou dat zelf ook gedaan hebben.
Heel begrijpelijk, maar geen goed teken..
Azmay schreef:Dit voelde wel heel machteloos trouwens, het zag er niet goed uit maar je kan natuurlijk helemaal niets vanaf je schermpje..
Denk dat dit de laatste is die ik gekeken heb
Anoeska27 schreef:Azmay schreef:Dit voelde wel heel machteloos trouwens, het zag er niet goed uit maar je kan natuurlijk helemaal niets vanaf je schermpje..
Denk dat dit de laatste is die ik gekeken heb
Dat had ik vorig jaar. Veulen was te zwak om de zak te breken en je zag het steeds minder bewegen en uiteindelijk stil liggen. Het was ook gewoon overdag en mensen waren aan het werk. Kan altijd gebeuren, ik heb er ook eentje die niet in het donker bevalt. Maar het is inderdaad wel een naar en machteloos gevoel.
Azmay schreef:Bah dat is nog veel erger, dit veulen was waarschijnlijk al lang dood voor ze de camera uit zette. Geloof dat ze niet zo lang met de kop eruit kunnen hangen zonder lucht..
Anoeska27 schreef:Azmay schreef:Bah dat is nog veel erger, dit veulen was waarschijnlijk al lang dood voor ze de camera uit zette. Geloof dat ze niet zo lang met de kop eruit kunnen hangen zonder lucht..
Ze krijgen hun zuurstof nog gewoon via de navelstreng, dat kan best een tijd duren zonder dat dat voor problemen zorgt.
Citaat:Mirras foal was positioned upside down and both back feet at the chest. I was not able to get it readjusted as it was out to the butt yet it was not coming out. She went up and when she went down the last time he popped out but was not breathing and nothing I did worked. Cam is off so she can grieve her little one. This is truly a bad start to our year. Thank you so much Brindlebitminis for the call and talking to me afterwards. Your support was and is so appreciated.