Ik duim zeer met je mee dat ze het mooi schoon krijgen. Al moet ik zeggen ik was nooit niet weggegaan ja als ze weer wakker en gezond staan na de narcose. Maar ieder zijn eigen gevoel en ze zullen er alles aan doen om je meisje weer helemaal gezond te krijgen
Ze gaan eerst foto's maken vandaag. Dan pas word ik gebeld of het zin heeft om te behandelen. Als dat zo is, ga ik er heen. De paardenarts had nog geen tijd dus kan moeilijk wachten...
heb je al iets te horen gekregen. je zult wel helemaal op zijn van de spanning en angst om je kleintje. Duim extra hard dat het allemaal goed mag komen.
Nee nog niets gehoord helaas. Ik loop constant met m'n vriendin te smsen. Ben inderdaad helemaal op van de zenuwen en stress. Vandaar dat ik iedereen de oren van de kop af praat... haha
ik kan me heel erg goed voorstellen hoe jeje voelt,toen mijn paard geopereerd werd ,was ik ook heel de dag zenuwachtig en het ergste was dat de DA was vergeten mij te bellen na afloop!
uiteindelijk zijn mobiele nr gehad en alleen een antwoord van de operatie is goed gegaan te horen gekregen xD heel zakelijk ,hahah ,maar was allang blij Ik hoop heel erg met je mee op een goed antwoord!!
Ja. Mijn Luna zou nooit pijnloos kunnen leven, het verhaaltje is afgelopen.. Nog 2 weken peniciline proberen (alleen omdat ik dat wilde) die we recht in haar spieren gaan spuiten. Maar de veearts had er een hard hoofd in.
Ach wat een rotnieuws ... heb je de dierenarts van de kliniek gesproken of die van jezelf ? Kan hij geen antibiotica rechtsstreeks in het gewricht spuiten ??