Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

MarijeR schreef:AZ, wat mooi dat ze hengstig is! Was het vorig jaar helemaal niet gelukt om haar weer aan de gang te krijgen?
Met Dynamic was het in '09 zo lastig en na diverse keren hengstig spuiten en regumate en met de hengst op het land, was het toen pas in augustus raak. Vorig jaar dus maar leeg gelaten om weer wat naar voren te schuiven in het jaar...
Hier hebben we goede hoop dat we over 10 dagen misschien alsnog kunnen. 

waarom ze gisteravond niet op ze reageerde is me echt een raadsel. Dus snel de DA gebeld, en hij is geweest om te scannen. Er zat een ei van 2cm, en hij wil de gok nemen om woensdagavond te insemineren. Dit is wel een grote gok omdat ze normaal maar 5,5 dag hengstig is, en woensdagavond is helemaal aan het eind van dag 5, maar morgenavond zal het ei hoogstwaarschijnlijk nog niet groot genoeg zijn. Ik ga nu proberen of ik de afspraak met de hengstenhouder kan maken voor woensdag, maar wel zo dat ik dat eventueel woensdagochtend vroeg nog af zou kunnen zeggen, dan scannen we woensdagochtend voor de zekerheid nog een keer.
Ja, ik ben echt niet gek hoor, ik weet gerust wel wanneer mijn merrie hengstig toont.
Joto schreef:Jij crosst ook de hele aardbol over voor je mini's Marije!
KI bij mini's zou het leven wel wat makkelijker maken