Hier zijn ondertussen alle baby's er. Bram is Dorus gaan heten en het ponybeest heet Floris.
Maartenn
Geplaatst: 20-07-11 12:30
Suusje1972 schreef:
Wat voor kleur veulentje was het bij jullie Maartentje? Wij verwachten een bruinbonte, net als de 11 hiervoor... Wel leuk want ik heb al een grijze, een helemaal bruine en een wit/grijs bonte (de merrie).
Die van ons is donkerbruin:) Moeder is zwartbruin, vader is lichtbruin.
Nee, nog geen veulen maar wel een behoorlijk volle uier en een ezel die de weg kwijt is... Normaal is ze een echte knuffel maar vanmiddag wilde ze niets van me weten! Rare muts.
Maartentje, leuk zo'n bruine. EskeGirl, nou ja heb ik speciaal een andere naam uitgezocht omdat die van jou al Bram heette... ga je de naam veranderen.
Maartentje, leuk zo'n bruine. EskeGirl, nou ja heb ik speciaal een andere naam uitgezocht omdat die van jou al Bram heette... ga je de naam veranderen.
Ik heb niets veranderd, ik noemde hem Bram omdat hij nog geen naam had, en om hem nou naamloos te noemen .
Het andere veulen het Floris, Dorus en Floris, klinkt toch leuk .
Suusje1972
Geplaatst door de TopicStarter: 23-07-11 13:01
Even een fotootje uit de stal van Bollie:
(foto van de uier is mislukt, sorry...)
Eskegirl, ja hoor zeker leuke namen! Ik heb inmiddels 2 nieuwe namen.
Ja ja, ze is dik (van het veuelen) maar ook te dik (zie ingezakte manenkam). Was ze al toen ik haar kreeg in februari en afvallen tijdens de dracht leek me niet verstandig. Als het veulen er straks is langzaam minderen met alles.
Dat zeggen wij hier al een tijdje voor de gein. Ik wilde er namelijk 1 ezel bij maar van de opvang zeiden ze: als je plek hebt voor 3 heb je ook plek voor 4... (dus de drachtige merrie). Dat is dus nu ons motto: als je plek hebt voor 4 heb je ook plek voor 5 etc.
martine2610
Geplaatst: 23-07-11 21:50
Begon dit topic te lezen en al lezende dacht ik dat het inmiddels wel geboren zou zijn als ik alle pagina's had gehad, en was al benieuwd naar foto's van het veulentje....maar het is er nog niet! dus ik ga mee wachten! Heel veel succes!!