gefeliciteerd met de veulentjes, en ook wat mindere berichten over een veulentje, sterkte!
een hisse die in het draad heeft gezeten, schrikken zeg!
dora knapt hopelijk op!
monsterdrachten, en veel dames overtijd. heerlijk dat ik dát gehad heb hahaha (máar een week overtijd, was lang zat bij mij )
vanmiddag hengstenshow van eurocommerce gezien, ontzettend gaaf ieder jaar! toch besloten dit jaar niet te dekken en volgend jaar weer.. net nobel en finn buiten gehad ben verliefd op mn veulen hihi
Dat had mijn merrie ook. En je hebt kans dat als ze dan weer gaat liggen en dan weer op staat, zodat er druk op de uier komt er gelijk weer hangt. Ik weet bijna zeker dat jij vannacht een veulen hebt. En anders morgen vroeg;)
Wakers succes Zo meteen een stipje voor het nieuwe topic.. Gelukkig heb ik Nicole erbij, ben ook een leek op veulengebied, maar van haar leer ik gelukkig veel
wilma zit ook niet by de boom hoor. verwacht het niet iig. de grote wolk van melody is oss vergeten denk ik zo.
ik ben erg benieuwd welke merrie's vanacht gaan! succes allemaal!
Boelles
Geplaatst: 11-04-10 23:01
Nicole288 schreef:
Nog iemand een aanpassing aan de lijst? De PB's die tot nu toe verstuurd waren zijn verwerkt.
Inclusief Sjoos en Joto
Onze merrie staat er niet eens op Haha, hoeft ook niet hoor, maar viel me nu op.
Nicole288 schreef:
Nu wel
Al_Zawraa
Geplaatst: 11-04-10 23:02
Jeetje, een paar uurtjes aan het werk geweest en ineens een nieuw topic, wat kletsen jullie toch veel!
Pretty; wat naar, dan ben je over de 'veilige' grens van 320 dagen heen, en dan gaat het toch mis.. Sterkte!
SND; gefeliciteerd met je veulentje!
Mabon; wat fijn dat het weer wat beter gaat met Dora, het is altijd zo'n naar gezicht van die zieke kleintjes.
Ik zie heel wat spannende merries, zo uit mijn hoofd dacht ik BalouLover, Bleeker en Saffier, succes vanacht!
Silke; bah wat eng zeg, gelukkig waren jullie er op tijd bij, dat het heel naar kunnen aflopen.. Ik hoop dat Hisse er niets aan over houdt!
Stunning; een vriendin van me heeft een merrie die vorig jaar 13 maanden heeft gedragen, daar kwam een heel klein veulentje uit. De placenta was niet helemaal goed, daardoor had het veulen minder voedingsstoffen gehad, en dus langer de tijd nodig gehad, voordat het 'af' was. Dus je hoeft je nog niet druk te maken. Heeft ze verder al wel wat tekenen van een naderende bevalling?
En dan nog even een vraagje; weet iemand van jullie hoe lang het na het hengstig spuiten kan duren voordat een merrie hengstig wordt? Ik weet dat ze er soms helemaal niet op reageren, en ben bang dat Aziza dat nu doet, aangezien de DA zei dat ze met 2-3 dagen hengstig moest zijn, en de 3 dagen nu al om zijn..
Neonlight
Moderator Over Paarden
Geplaatst: 11-04-10 23:04
Als ze pas geleden hengstig zou zijn geweest heeft hengstig spuiten geen zin. Er moet al een eitje van een bepaalde grootte zitten wil het zin hebben.