Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
sefanja schreef:Ik wil met mijn reactie niet jou aanvallen... Ik ben een denker en zat er even over na te denken
en een ruiter vanzelf! Ik ken hem van haver tot gort en hij vertrouwd mij blindelings. Het is achteraf gezien een duurdere aankoop geweest, dan wanneer ik nu een 5 jarig beleerde tinker zou kopen, maar voor mij was het zeker de moeite en ik heb het nooit zonde van het geld gevonden. Ik heb ook nog een oudje van 25 en zij heeft er niet onder hoeven lijden.
) veulen eventueel zou kunnen gaan inrijden dan is mijn merrie 19+. Hoewel ik meer recreatief rij heb ik wel erg opgelet op de hengst, ik het getracht de best passende papa te kiezen. Niet alleen voor mijzelf maar ook voor het geval dat het toch niet mijn type paard wordt.
(bijna wit, wordt groter dan de merrie en verschrikkelijk dwars en eigenwijs) Maar, belangrijker, ik ben er vanaf dag 1 bij geweest en ik weet precies wat ik aan haar heb en andersom. Ik weet wel dat je ook een band kunt opbouwen met een ouder paardje, en ik mis het rijden enzo ook best..maar toch mag ze niet meer weg
Daar is ze veelste lief voor