dat waren de merrie's Fagan, Ciara en Kathinka van Mariska, Abbytales, toch? Fagan's bevalling heb ik 's morgens nog net kunnen zien bevallen Ben benieuwd of er weer een merrie van hun volgend jaar een veulen gaat krijgen
Die onduidelijke cam en het grote paard, wie was dat dan? weet dat ook niet meer
Zal Isis ook gaan volgen, als ik er tijd voor heb!!!
Pfoeh.. Zeg dat niet te hard.. Ik heb er slecht van geslapen vanacht, die haflinger merrie die ik net aan mistte, en die andere twee die op knappen stonden, en ik dus wel moest volgen, maar uiteindelijk niets deden.. Jaja, de Foalcanobessus slaat door naar m'n dromen..
Ik heb steeds Isis en Haley aan staan...........alleen gebeurd er niet veel dus ook weinig te posten (alhoewel het onzin topic bc, dat kan wel ookal geburd er weinig )
quintusgl
Geplaatst: 30-12-09 00:24
Geen bevalling maar een vraag om dit mannetje in de gaten te houden: Buddy is not doing to good. He is going down and is not able to get up. I need to be called AS SOON as he goes down. We arent sure what is going on with him but need to keep him up. so PLEASE PLEASE PLEASE call me as soon as he goes down.
Hij heeft net eten gehad, dat eet ie wel. Daarvoor stond ie wat "los"met zijn achterhand. Van het ene been op het andere en 2x een soort sschock door zijn lijf gegaan.
Gem
Geplaatst: 30-12-09 00:36
Zolang Marije zich nog niet erg druk maakt om Isis, doe ik dat (hier in DL) ook niet . Haley is een moeilijk geval als je geen datum hebt, maar vraag me af of ze het nog gaat doen in december! Anyway, als ik weer thuis ben gaan ze weer standby .