Na 4 effen veulens uit 2 bonte ouders nu eindelijk een super getekend bont veulen. Zijn naam is Foalda wat bont betekend in het iers. Op de foto is hij 1 dag oud.
vjeerland
Geplaatst: 20-10-09 22:18
Hierbij mijn Kanjer!!
Zijn naam is Aaron. Hij is geboren op 24 mei 2009. De vader is Austria van de Parel en zijn moeder is Anna van het Hoogeland (mv: Amarok) Op deze foto is hij 1 dag oud.
Succubi
Geplaatst: 20-10-09 23:09
Wat een ontzettende leuke en mooie veulens komen voorbij!
Dit is Gráni (officieel: Freiherr Wolfgang Günther der ||. von Graustein) Moeder: Haflinger, Marna van de Kastanje hoeve. Vader:Rocky Mountain horse, Barts makers Mark. Ons eerste en tevens laatste veulen met een mooie bouw, een mooie tölt en een gouden karakter! Het was érg moeilijk om 1 foto uit te zoeken want er zijn zoveel mooie en leuke foto's van hem maar deze was wel érg cute
joyfortuna
Geplaatst: 21-10-09 20:03
Moderatoropmerking:
Opgegeven veulen uitgesloten van deelname
Laatst bijgewerkt door Neonlight op 10-11-09 23:24, in het totaal 1 keer bewerkt Reden:Opgave verwijderd
Nuage
Geplaatst: 21-10-09 21:19
Ik wil graag mijn clowntje nomineren.
Djoser, hier op de foto bezig met gras aangeven
Voor meer foto's van deze knappe man en zijn avonturen:
Zijn vader is onze arabische hengst AF Bayro (Kubay Khan x Anthal) en zijn moeder is onze sportpony Little Cloud. Meer foto's staan in mijn profiel. Zowel Michael als zijn vader en moeder zijn te koop!
Excellent S.H. geboren op 25 Mei 2009 Zoon van Zjengis Khan (v. Rousseau x Rubinstein x Donnerhall) & Zafira (v. Florencio x Obrecht x Luckyboy)
Meavey
Geplaatst: 25-10-09 12:11
Nee het is geen KWPN-er! maar een minipaardje, genaamd: LM"s Buckstreet Boy, Buck is een donker valk hensgtje geboren op 8 mei. Millenium Eclipses Victory x LM's Oxeye Daisy Bucky deed het op de keuring supergoed en zweefde naar een 1A premie!
sandra3235
Geplaatst: 25-10-09 13:07
Hierbij wil ik ons Amerikaanse miniatuur hengstje opgeven:SKS Em Pacs Selu. Selu is een cremello hengstje,heel klein en fijn gebouwd. Selu is een echt showmannetje,hij heeft alles in zich om een topper te worden,... Inmiddels is hij verkocht naar Belgie aan Valerie Deweer.
Hier is hij 2 dagen oud en geeft zijn 1e show weg.
Pauk
Geplaatst: 26-10-09 11:34
Stitch van den Alsemgeest
Stakkato x Amazing Kyra van den Alsemgeest (v. Allacer)
Stitch is het eerste veulen uit mijn eigen eerste veulen Kyra en daarom een heel speciaal mannetje voor mij. Normaal blijven hengstjes hier niet maar omdat we zo gek op hem zijn mag hij hier blijven en zullen we later de sport met hem ingaan!
Tass
Geplaatst: 26-10-09 13:11
Ik wil 1 van mijn kanjers ook opgeven
Aiden van den Alsemgeest Hij is geboren op 11-04-2009. Het is een super lief veulen wat heerlijk kan knuffelen. Pauk @ bokt is zijn fokker en ik ben zijn nieuwe eigenaar sinds 12-07-2009.
Ves
Geplaatst: 27-10-09 10:23
Graag geef ik 1 van mijn verzorgveulens op.
Moeder: Show Girl Vader: Millenium Eclips Victory
Feather's Wikvaya Moema Leotie oftewel Wik.
Geboren op moederdag, met de hele buurt bij het paddockhek.... Nog niet verwacht, geen voortekenen en weer midden op de dag hihi. Een prachtig buckskinventje met werkelijk een dijk van een karakter. Op en top hengst sinds dag 1!! Met 4 weken oud sjouwde hij al heel zelfstandig tussen de volwassen paardjes op de onderlinge shetlandkeuring, netjes maar heel parmantig aan een lijntje, hij vond dat hij dat zelf wel kon en wond daarmee iedereen om zijn veulenhoefje met de ander in zijn kleine neusgaatje. Hij haalde de eerste plaats van de hengsten binnen, de ukkepuk!
Hieronder nog wat fototopicjes van deze aanhankelijke minivent!
Hierbij wil ik onze kanjer ook opgegeven! Dit is NEOSHO!!!! Geboren 05-05-09 Moeder :Jemilla Vegelin van Claerbergen (stermerrie) Vader :Collin van de Gorterstraat (1e premie hengst)
Alle ingrediënten dus om een echte topper te worden, alleen op deze foto wil het allemaal nog niet helemaal lukken ...
Let voor al op dat schattige vlekje op zijn oor, zo lief
Djoerd van de Eikenhof geboren op 20 mei 2009 Gjalt 426 x Remmelt 323
ragna
Geplaatst: 29-10-09 20:42
Hierbij geef ik onze heer ook op.
James van 't melkhof geboren op 22 april 2009 Deze bruinbonte heer toonde tijdens de keuring van 18 juli jl. Dat hij niet bruinbont maar roanbruinbont is. Ook is deze heer een echte lieverd. Hij geeft voetjes, wandelt mee aan het halster, blijft mooi aangebonden staan en de trailer daar geniet hij van. Hij is ingeschreven in het BTS en behaalde daar een 2de premie. Zijn moeder is Treacy en zijn vader aaron van 't melkhof ( eigenaar wisky hier)
hij is nog steeds te koop
Cheveyo
Geplaatst: 29-10-09 21:46
Hij is zo te zien aan het oefenen voor de slidingstop, zo hard dat zijn oren naar achter waaiden
Geboren op 1 juni 2009 na een zeer zware bevalling waarbij we van het ergste uitgingen toen we ze aantroffen. Papa: Magic Power Special (Quarterhorse) Mama: Lightning Laurie (Painthorse) En dit ventje heet: Bombarie
Bommetje heeft een heel prettig zacht karakter, evenwichtig en geniet enorm van je aanwezigheid. Zijn lievelingskroelplekje is onder zijn buik, al vanaf de geboorte.
Dit is hem dan, geboren als vos maar nu toch echt aan het ontpoppen tot een prachtige palomino!
Ik ben de fokker van Fiorano en Tass is nu zijn eigenaresse!
Ik wil Fio opgevenen omdat hij bovendien een top baasje heeft die met regelmaat van het zuiden naar het noorden kwam om hem steeds op te zoeken, toen hij nog bij zijn moeder was!
Fiorano is een lief, brutaal en zeer aanhankelijk paardje!