Ik heb net ff alles bijgelezen, ik hoop voor jou en je merrie dat het een leuk veulentje word!! Ze heeft iig al leuke ouders dus daar ligt het niet aan. Ben benieuwddd
ik ben ook wel benieuwd naar hoe ze er nu uit ziet heb je misschien een foto van haar zoals ze nu is? Als haar banden al slap zijn kan het nog een poos duren onze merrie schijnt al weken slappe banden te hebben gehad, toen ze bij ons kwam hield ze het ook niet meer hoor toen was het veulen er na een dag. Maar meestal zeggen die banden toch wel een hele hoop.
het word met de dag erger!! Dr buik hangt nu helemaal naar beneden.. Ik hoop dat het snel komt, maja je weet het nooit....... Morgen ochtend staan er foto's!!
ben heel benieuwd! Maar de spenen zijn nog niet helemaal naar onder gezet. Uier is aardig groot al, en loopt ook al aardig door naar achter. Banden kan ik nog niet goed zien hier op de foto. Wel jammer. Zijn de banden al dril? En hoever kun je de staart al soepel op de rug leggen?
Mi_Amore
Geplaatst: 19-02-09 13:56
Die haflingers kunnen een mens goed genoeg voor de gek houden hoor Ben benieuwd naar wat eruit komt! Knappe haf trouwens! Hoe ben je op die kruising gekomen
ben erg benieuwd wat er uit komt hou dit topic in de gaten, heel veel succes!
Fury08
Geplaatst: 19-02-09 14:02
Ben benieuwd hoor! Veel succes gewenst alvast.
Mariska_D
Geplaatst: 19-02-09 14:02
Net eventjes het topic gelezen, wat een spanning hangt hier zeg . Nu word ik toch ook wel benieuwd naar hoe het veulentje er uit komt te zien! Sterkte nog met wachten!
miepmiep1
Geplaatst: 19-02-09 14:03
ik ben ook erg benieuwd wat er voor leuks er uit komt. succes
marrlinde
Geplaatst: 19-02-09 14:04
als ze pas over 2 maanden uitgerekend is, is het maar goed dat er nog geen veulen is hoor
Xivura
Geplaatst: 19-02-09 14:05
Zo, die is echt al aardig dik inderdaad!
Nou, heel erg benieuwd!
Ze is toch 14 feb. uitgerekend of heb ik dat nou verkeerd?
Ja de uiers zijn echt al heel groot, alleen de spenen doen dr echt wat langer over.. Ik ben op deze kruising gekomen, omdat ik er geen haflinger hengst op wilde hebben.. En aangezien toen op mijn stal die arabier hengst rond liep wilde ik die wel graag!!
D'r staart kan ik heel makkelijk om hoog houden, ik zal vandaag is kijken of ik hem kan neerleggen, dat heb ik niet uitgeprobeerd..
Potverdikkie zeg.. wat kan wachten toch lang duren! Ben echt wel heel benieuwd wat eruit komt!
jessie34
Geplaatst: 20-02-09 01:35
Ook ik ben benieuwd wat hier voor moois uitkomt spannend allemaal hoor harst je merrie nog niet? niet iedere merrie doet dit trouwens hoor. ze kunnen je zo ineens verassen.