aaaah de Dunla baby! het begint wel een klein beetje een jaarling naarling te worden Pien maar die draf ziet er lekker ruim uit, heel goed! en dat bekkie... aaahhhh i'm in love hoor, echt waar
jaja dit is een überknappe meid hoor ziet er goed uit begint stilaan richting naarling te gaan, maar ik vind het toch nog erg meevallen mooie foto's ook
Leuke foto's zeg, ze ziet er goed uit. Mooi daar, mooie ruimte. Maar ehhe springtink? zie je iets wat ik niet zie op de foto? Volgens mij rent ze gewoon door een opening in het hek of niet?
@ dobbel: ik heb werkelijk waar geen idee Laatste keer dat ik bij d'r was zat ze om en nabij de 1.35 m. gok ik. Dat is iets van 3 maand geleden. Op andere foto's die ik vandaag heb gekregen (maar niet geplaatst) lijkt ze nog kleiner te zijn dan Copper en die is (even spieken op Marije d'r site) 1.47 m.
@ Cheveyo: ik vermoed dat ze daar net over een plas water heen springt (door een opening in het hek idd )
Een lekkere, vrolijke, knuffelige jaarling is het Ze begint nu idd een beetje uit elkaar te groeien maar in vergelijking met Lona en Seren valt het nog mee hoor, dat zijn echt duikboten op het moment...
Qua hoogte zou ik het eigenlijk niet weten, daar let ik nooit zo op. Ze is wel de grootste van de jaarlingen Maar ik gok dat ze straks als het voorjaarsgras op komt een flinke groeispurt gaat maken.
Jeetje wat een prachtdier wordt dat zeg!!!!!!! Echt super gewoon!! Staat ze nu in een opfok ofzo? Lekker spelen met vriendjes Nou dat jaloers maken is dus wel gelukt
Leuk om weer eens foto's van Dunla te zien, ze ziet er goed uit! Volgens mij staat ze bij Marije heel erg goed in de opfok ! Lekker een beetje richting naarling, maar ach... who cares ? Ze worden ooit wel weer mooi, dat hopen we dan toch .
Marije, hier een Lona fan! Wat een heerlijk dier is dat toch !