hij is nu bijna tien maanden oud en 132 cm

En ben nu eigenlijk benieuwd of er groeitabels bestaan en of iemand die evt. voor mij heeft?
Dutch is trouwens een quarter horse (mischien dat t uitmaakt voor t tabel)
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
kekaro schreef:er is wel zo'n groeitabel maar ik kan em niet vinden
mocht je hem nog vinden houd ik mij aanbevolen![]()
heb wel even de foto's in je profiel bekeken
wat een heerlijk beest om te zien, het word vast een krachtpatser !
Dat hoop ik wel, hij heeft nu in iedergeval al lekkere billen![]()
lesley is trouwens ook een mooi paardje
MartineOsuus schreef:hoe groot is haar vader ene moeder dan.
Ik heb zelf een half-quarter.
haar moeder is 1.45 m en is een haflinger. haar vader is 1.60.
zelf is ze nu 8,5 maand en is 1.38.
Prince schreef:Volgens mijn groeitabel (spreadsheetje in excel) zou je paardje tussen de 1.46 en de 1.49 worden (1.32 ingevoerd op 10 maanden leeftijd geeft dit resultaat).
1.28 m op 9 maanden geeft tussen de 1.43 en 1.47m
TNT schreef:raar dan zouden dus beide veulens kleiner blijven dan de ouders? Dan zou het ras toch alleen maar kleiner blijven worden?? Hoe is het volgens die andere tabel lesleymoos??
MartineOsuus schreef:Prince schreef:Volgens mijn groeitabel (spreadsheetje in excel) zou je paardje tussen de 1.46 en de 1.49 worden (1.32 ingevoerd op 10 maanden leeftijd geeft dit resultaat).
1.28 m op 9 maanden geeft tussen de 1.43 en 1.47m
en wat zou mijn meisje worden dan ze is nu 8,5 maand en 1.38 hoog(nou ja de schoft d'r kont is 1.41.
pgw schreef:Ik ben ook benieuwd naar hoe groot mijn merrie gaat worden.
Ze is nu 21 maanden en was een paar weken geleden 1.60.
pgw
chevax schreef:Ik ben ook reuzebenieuwd waar mijn Tinkermerrieveulen op uit gaat komen, maar ik ben bang dat ze klein blijft. Ze is nu 10 maanden en 1.25m. Iemand een idee?
Dana01 schreef:hmmm wat zou River dan worden? die was op 17 maanden 1.45
vader 1.56, moeder 1.50
Arabian_Girl schreef:kan je het bij 2 jaar ook nog zien?sha is 10 jan.2 geworden hij is nu ong 1.46
Prince schreef:Arabian_Girl schreef:kan je het bij 2 jaar ook nog zien?sha is 10 jan.2 geworden hij is nu ong 1.46
tussen de 1.49 en 1.52