flettie schreef:Oei, oei.... wat zien ze er allemaal goed uit Marije!

Seren een showbinkie... kan Dunla mooi met d'r mee doen

En Chrissie een secreet... ben benieuwd of Dunla straks respect voor Copper zal hebben. Zo niet, dan wordt dat er vast wel ingeramd door Copper
Nog 2 weekjes en dan gaat mijn meisje uit logeren bij jou

Nah... Copper is best aardig voor de andere veulens, ze staan ook allemaal netjes op een rijtje bij de voerbak te eten zonder voernijd o.i.d. 
En als er eentje loopt te donderen, werkt een boze blik met haar oren in de nek al voldoende 
Ik denk dat Dunla zich best zal vermaken hoor, lekker spelen met de andere veulens...
Cayusejuhh schreef:Hoe groot worden deze veulens nu gemiddeld?? Rond de 150 ofz?
Ik gok dat deze allemaal zo tussen de 1.45-1.55m worden.
En dan Lona de kleinste en Chrissie zal wel een van de grootste worden.
Pauk schreef:Ze zien er goed uit hoor.. Knap stel zo bij elkaar..
Maar wat ik me afvroeg.. Misschien een hele stomme vraag hoor maar toch..
Gaan de gespeende veulens nu niet bij copper proberen te drinken?
Nee dat proberen ze 1x en dan maakt Copper wel duidelijk dat de melkbar alleen voor Chrissie is 
Meavey schreef:Heb je dit jaar alleen het hengstveulen verkocht Marijke?
De merries zijn blijvers?
Seren is idd schitterend wauw!
Maar de rest is ook wel knap hoor.

Jep, ik heb de afgelopen 2 jaar zelf geen veulens aangehouden dus nu mocht ik van mezelf weer de merries aanhouden.
Het ligt natuurlijk aan hun verdere ontwikkeling of ik ze ook aanhoud voor de fokkerij later maar op dit moment krijgen ze alle 3 de kans om zichzelf te bewijzen.
Tinne schreef:En... hoeveel veulens gaan we volgend jaar verwachten van Stal Rephartox?

4 welsh cob veulens (Macy en haar dochter Fleur en 2 dochters van Copper zijn drachtig).
En ook de 2 mini merries komen weer op de cam