we moetsten om 9 uur, als 1e in de 1e groep.
hij liet zich super zien, hij steeg zowat op! resultaat 1e plaats in onze groep en dus een plek in de kopgroep

toen de kopgroep, hij liet zich weer geweldig zien en was dus 1e!!! en dus meteen geplaatst voor de centrale keuring in ermelo

ook moesten we nog voor de dagkampioen, dus de beste hengst en de beste merrie tegen elkaar. merrie was echt bloedmooi en kon echt super bewegen, die was dus ook 1e.
en toen werd er nog gevraagd of we nog mee wilden doen in een show van Koss, omdat die paard van het jaar is geworden...
Koss gaf wel een showtje weg zeg! het opstellen duurde erg lang, meneertje werd ongeduldig en mepte toen iemand flink onderuit! toen zijn ze maar met hem gaan draven... de voorbrenger had een beetje ruzie met hem en toe ging Koss rechtdoor over het hek heen, de jongen kon niets anders dan loslaten.
Koss dus in sneltreinvaart over het terrein heen en Uris en Bommel moesten de ring nog in en die stonden dus te wachten, wij snel met de paarden de ring in zodat hij er niet bij kon komen. komt Koss even laten weer teruggestormd en springt zo de ring weer in! Kwam ineens een kwade wilde hengst op me af! wij dus de ring maar snel weer uit.
Koss rende nog een paar ronden flink rond en het publiek deed flink zijn best om hem bij de omheining weg te houden, maar dat toch wel eng hoor, als zo'n linkmiechel op je af komt stormen! na een paar rondjes kregen ze hem te pakken en werd hij ook meteen weer weggebracht.
was wel weer genoeg sensatie dus
zodra ik foto's heb zal ik ze wel ff plaatsen