. Een jaar geleden was ik nog helemaal in de stress
. Plaatste ik 's ochtends om een uur of 9 in het Dikke-Buiken-Topic (inmiddels deel 2: de Hekkensluiters
) dat Ivanka aan het kegelen was, 's middags dat ze melk stond te druppen en rond een uur of 5 dat de melk eruit spoot
. Weet nog goed dat MarijeR typte: "ik zou maar snel weer terug gaan Tinne
"Iedereen leefde mee en dat was echt ontzettend leuk!
En omdat Aidan vandaag de geweldige leeftijd heeft bereikt van 1 jaar (
), is het natuurlijk ook weer even tijd voor een (korte) terugblik
. Een half uurtje oud:
3 weken:
Ruim 2 maanden:
4.5 maand:
En toen meneer bijna 7 maanden oud was, verstoorde ik het prille geluk tussen moeder en zoon. Ik stuurde zoon naar het opvoedkamp
. Met andere woorden; de opfok dus
. Aidan leeft zich hier naar hartelust uit samen met zijn 2 vriendjes
. 9 maanden:
En dan vandaag
. Hieperdepiep! Aidan is 1 jaar! Eerst Aidan uitgebreid gepoetst, dat vindt hij echt heerlijk en daar blijft hij dan ook graag voor staan. Ik hoef geen touwtje of iets aan hem vast te maken, hij vindt het zo ook wel best
. En als verjaardagscadeau een nieuw halster
. Ed vindt alles wel best

Een lekker appeltje voor de Jarige Job!
Ik zou echt niet weten wie me op het idee heeft gebracht om deze foto te maken...

Aidan kruipt graag IN de lens

En Aidan nog een keer helemaal, op zn allerbeste moment gefotografeerd
. Nee, hij wilde echt niet beter gaan staan
. Nou, dat was Aidan's eerste veelbewogen jaar
. Hij is nog steeds echt mijn überschattige ventje. Lijkt veel op Ivanka in de omgang. Hij vindt alles wel best wat ik doe, als hij maar aandacht krijgt
. En tevens dus zijn laatste keer in de Kraamstal, vanaf nu is hij regelmatig op ITP te bewonderen
.En voor degene die het zich afvragen, met Ivanka is alles ook goed! Daar ben ik weer lekker mee aan het werk
.
Jeetje ik herinner me echt nog goed toen ie net geboren was 

Proficiat hoor Sanne.