)! We hadden stiekem gehoopt op een hengst en hadden dus de naam ook al bedacht voor een hengst maar dus niet voor een merrie (onder het motto: als je maar zoveel mogelijk hengstennamen hebt en geen merrienamen dan wordt het vast een hengst
)Als er dus iemand een leuke merrienaam weet dan hoor ik het graag! Met een B beginnen natuurlijk en er moet bella achter, maar dat maakt verder niet uit, de vorige 2 waren Zinaïda-Bella en Aïsha-Bella.
Het is dus een merrieveulentje van Ub40 x Belisar x Roemer x Pantheon. Uiteraard is het weer een vosje geworden net als haar volle zus en ze heeft 4 witte voetjes en een schitterende symmetrische kol. Ze is vanmorgen vroeg geboren, ieder uur mijn bed uit, 5 uur laatste keer en anderhalf uur later zou mijn stiefvader kijken als hij naar z'n werk ging en ja hoor toen stond het al! Het is dus allemaal heeeeel erg snel gegaan, gisterenavond zat er nog geen eens hars aan haar tepels en ze rende echt als een gek nog rond.
We zijn erg blij met haar, zodra ze wat beter gewend is en wat stabieler staat komen er uiteraard nog actiefoto's!
Een min puntje: net als vorig jaar bij haar zus zit ook bij haar het onderste ooglid van 1 oog naar binnen toe en het komt er nog niet uit, maar vaak is dit binnen een paar dagen wel weer goed en 1 oortje staat een beetje in een rare stand dus die zal verkeerd gezeten hebben!
mama heeft er flinke wallen van!
de eerste wankele pasjes buiten
mama geniet ook weer van de buitenlucht
ooh dus daar zit die melkbar
ik ga lekker toch niet op de foto
nou vooruit dan
Wat doet mama nou gek, nou ja dan doe ik dat ook maar, zal wel zo horen!
oojee hoe moet ik nou gaan liggen met die lange stelten?
zo dus niet!
mama help nou het lukt niet!
Pfiew, dat zit er ook weer op!
nou ik ga evn een dutje doen, genoeg voor vandaag, doegggg!
Ben wel heel benieuwd! Of komen die in het Houston/ Belisar topic?
In ieder geval veel geluk gewenst met de kleine! 
Toch even een indruk