Mams :
Paps :
Resultaat
:Wat een lieverd he
?? Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

:
?? 

Echt leuk paardje...En ook heel charmante papa! TheSam schreef:Gefeliciteerd!
Wat een knappe ouders ook, wie is de vader?

:D:D 

...
ChristaMoor schreef:Hij is mooi! Had je een vos verwacht. (Vader koffievos??)
Gefeliciteerd met je mooie stel!
... Maar ik vind het wel mooi hoor 
?

Wuis schreef:Ik kan geen genoeg van hem krijgen, ik blijf het topic bezoeken.![]()
Echt mijn droompaardje.. Gelders, vos en véél wit..
Hij lijkt trouwens heel erg veel op Winette van Tancreda4, ook met dat stukje uit die bles enzo.
. Ik zal het hem vertellen dan wordt hij nog arroganter
..Maar heb jij zelf ook een gelders paard ??? En heb je misschien een foto van het paard waar hij op lijkt
?
...Haha en bokken en gek doen om dat ding af te krijgen
...Lukte hem alleen niet
.. Maar het is ook echt al een bikkel, heel erg nieuwsgierig en veel bokken en rennen..Dusssss wordt dat toch ruinen over een jaartje of 2 ?
Cheytjuh schreef:Haha jippie, een fan. Ik zal het hem vertellen dan wordt hij nog arroganter
..Maar heb jij zelf ook een gelders paard ??? En heb je misschien een foto van het paard waar hij op lijkt
?
Ik is ook fan!
, daar moest wel zo'n knapperd uitkomen
Mara schreef:hej ik heb nog op laurentz gereden bij zn vorige eigenaar...super paardje met zn blonde manen
...Hoe was hij ???? 
Tancreda4 schreef:Cheytjuh schreef:
Haha jippie, een fan . Ik zal het hem vertellen dan wordt hij nog arroganter ..Maar heb jij zelf ook een gelders paard ??? En heb je misschien een foto van het paard waar hij op lijkt ?
viewtopic.php?f=53&t=596714
Hij is echt geweldig Ik is ook fan!
Ik hou meer van zwart, maar sinds ik die vos doe ben ik ook gek van vosjes geworden met veel wit.
...Of issie niet van jou??
..Hoop dat de mijne ook zo mooi wordt 
Lotte1990 schreef:Mooi veulen!! Echt een knapperd!
Maar Laurentz is dan ook een superlekkerding , daar moest wel zo'n knapperd uitkomen