. Met 10 minuten volgens mij geboren zo om iets over half 1 middernacht, om 1 uur stond het en om 2 uur ging het pas weer liggen.Geweldige ervaring!
Het is een
mooie merrie (zag gelijk de minidoos
) met lange benen en ze is nu een beetje zilverkleurig opgedroogd (manen zijn vooralsnog zwart zo te zien). Hele bevallig staat op video en er zijn na de geboorte veel foto's gemaakt. De nageboorte zat haar goed dwars en de DA heeft haar uiteindelijk een injectie gegeven waardoor hij er binnen 5 minuten af was, mooi compleet. Het meissie liep zelf de baarmoeder maar verder uit toen alleen de achterbeentjes er nog in zaten
. Ze liep te bokken en gek te doen en is daarna tegen mijn been in slaap gevallen (ik rook natuurlijk net als mams met al dat vruchtwater over mijn hele lijf), gelukkig kwam Show haar snel wekken en vertellen dat ze bij haar moest zijn. Drinken gaat goed inmiddels, het was even zoeken namelijk. Ze heeft ook haar hoofd al hard gestoten toen ze tijdens het bokken tegen de muur liep...
Hoe het begon; De voetjesblaas (LINDAA!!! hihi)
De kleine meid ligt er naast: (bevalling is voor de rest van a-z op video opgenomen, we hebben 2 uur film ofzo)
Mamsie likt haar kroost, hmmm smelt!:
Hier staat ze en is ze niet meer gaan liggen voor ze een uur verder was:
Mamsie werd erg erg beroerd van de nageboorte die niet afkwam.. DA gebeld om te helpen, prikkie gehad (BOKKEN! en LELLEN!) en plop het was op de grond gevallen:
Ik rook inmiddels net zo als mama dus niet zo gek dat het veulen tegen mij aan ging liggen, hmmm heel vertederend maar juist is het niet. Gelukkig kwam Show haar snel wakker likken en ophalen, good Girl!
En dan nu de droogfoto's:"
Hier wat mooie buitenfotos van vandaag:
Ze is hier nog geen dag oud
Was er niet alleen bij, maar heb Show gewoon geholpen
, heb Feather's... al het pootje geschud toen het oogje nog moest komen
.Video is stoer! Ik kan hem echt wel 100 keer zien, die reactie van toen ik het vlies openmaakte!!!
haha humor om jezelf terug te horen en zien. Linda zei dat ik de pootjes maar vast moest pakken en helpen met het niet teruglaten glijden naar binnen. Eerst moest ik 5 keer droogoefenen boven de pootjes voordat ik het drufde te pakken hihi.
Geweldige ervaring en dankzij Linda was ik niet in de stress
Thanks my dear!
Ve-Ve-Verliefd tot over mijn oren, ondersteboven, stotter er van! 
Voor alle mensen die nog een veulen verwachten, ik weet NU hoe het voelt, dit neemt niemand me meer af! Ik hoop dat jullie ook snel mogen genieten allemaal en dat het net zo voorspoedig en gezond mag verlopen als bij ons