Hallo ik had even een vraagje mijn merrie is vandaag uitgerekend en ze is al even bezig met krampies gaat ook liggen als ze krampen heeft en slaan met dr achterbenen.Ze slaat ook erg met haar staart en kijkt vaak naar haar buik en is soms erg onrustig zoals rondjes lopen en de box omspitten.Ik was net op stal en ineens zag ik dat haar staart gewoon hing en ineens rechtop ging staan en ging ze met haar muts knipperen en er kwam wat gelig vloeistof uit wat betekend dit en hoelang denken jullie nog dat ze moet ik hoor t graag .
Ze heeft idd al uiers maar is nog niet aant kegelen dus de kans is groot dat ze vanacht bevalt dus......Alleen de eigenaar van de stal zegt dat haar banden nog niet zacht genoeg zijn.
zoals jij het beschrijft is je merrie nu aan het veulenen! Trouwens, de beoordeling of de banden te slap zijn, kan je bijna niet maken bij merrie's en is zeer onbetrouwbaar! (itt bij koeien!). Dus in de stal kruipen, goed kijken en pas weer terugkomen als er een veulen bij ligt!
Het slijmen van de vulva is één van de tekenen dat de bevalling op gang aan het komen is. Spannend hoor...laat je weten hoe het is gegaan? En wat het is geworden?
hallo, wij hebben ook een merrie drachtig gekocht niemand kon ons vertellen waneer ze gedekt was. volgens onze da maart april, maar vandaag kwam bij haar ook een geelige troebel er uit het was veel minder als plas, zij heeft ook al 2 maanden dikke uiers en kegelt ook nog niet, eet wel slechter sinds een paar dagen, ja vraag me ook af wat dat is, zij is wel nog niet zo onrustig, als hoe je dat van die van jou beschrijft, ze schreeuwt nu wel als eentje langs de stal loopt en bijt ze in een keer heeft ze eerst nooit gedaan, nou heel veel succes en ik volg je topic goed, mischien steek ik er ook nog wat van op, groetjes ramona
Het veulentje is nog niet geboren gisteravond om 11 uur ging ik stiekem kijken en toen lag ze.Ik bleef zitten en stiekem kijken door het kiertje van dr box dus ze zag me niet.Ze lag te kreunen en ineens zag ik haar buik erg bewegen veel erger als dat ie ooit gedaan heeft en ineens geeft ze een hele erge harde gil en trapt ze naar dr buik.Dr banden zijn nu wel zachter dus ja ik zie t wel ik hou haar erg goed in de gaten,wat mij wel opvalt is dat ze wel erg dr box omspit.
Haha ja dat klopt dat je dat nog weet hahaha.Ik hoop wel dat alles goed gaat maarja het is een kerngezonde merrie en t veulentje beweegt ook nog lkr haha.
jeetje wat spannend! het kan nooit lang meer duren als je zo deze tekenen aangeeft.. of je moet een goed geoefende "fop"merrie hebben! Laat je het zo snel mogelijk weten?