Ik ging vandaag naar martina (verzorgpaardje) toe samen met een vriendin en ik had er echt zin. lekker om op martina te gaan rijden want het was zulk mooi weer.
Kom ik op stal. Zie ik martina;s deken hangen en haar stal was helemaal leeg. ik denk wat is martina en ik zag haar ook niet in de wei staan. Erg vreemd.
Dus ik naar de staleigenaar van waar is martina. En toen kwam hij met het nieuws waar je nooit op zit te wachten.
Vanochtend is het veulentje van martina dood geboren Om 7 uur vanochtend was er niks aan de hand maar om 9 uur kwam iemand op stal en die zag het kleine veulentje liggen.
Ik wist gewoon niet wat ik hoorde. Ze moest nog tot eind mei en het zou haar 1e veulentje worden. ik verheugde me er zo erg op. Iedereen op stal ook.
Ik heb het veulentje ook nog gezien het was een mooi bonte hengst geworden net als zijn vader James bont. Alleen het was nog zo klein maar heel volmaakt. Ik vind het zo erg voor de eigenaar en voor martina.
We zijn toen naar het bos wisten wandelen alleen martina wou alleen maar terug naar haar stal. Dus lekker gepoetst en slobber gegeven. Haar temperatuur was nog wat hoog. Maar ik hoop echt dat het sne lwat beter gaat met martina.
Laatst bijgewerkt door miekelover op 19-02-06 19:01, in het totaal 1 keer bewerkt