vond ik het nou wel weer eens tijd. Hij is nu al 5 weken kreupel, volgens de DA zijn het groeipijnen. Hij is twee weken terug geweest en als het na drie weken nog niet over was moest ik weer bellen. Volgende week komt hij dus weer, want er zit gewoon helemaal geen verandering in! Ja, het was weer wat erger vandaag, hij liep ook achter niet helemaal lekker nu. Op advies van de DA voer ik hem weer goed biks, zodat hij alle vitaminen enzo weer binnen krijgt, maar door de biks kan hij ook weer lekker hard groeien natuurlijk. Ik baal er goed van, zou graag mijn veulen weer leuk door de wei zien dollen... Gelukkig heb ik wat speelfoto's kunnen maken en een filmpje waarop ze spelen, maar je ook goed kan zien dat meneer kreupel loopt.Dit is het filmpje: (Bartje laat ook even zien dat hij ook kan steigeren, had ik hem nog nooit eerder zien doen

Goed, hier dan de foto's!
Hallo, kennen jullie ons nog? Ik ben Assedo, de naarling

En Bartje!

Al heel gauw begon Bartje te showen, ik wist niet dat ie zo kon lopen! Hij gaat echt zitten en kan machtig draven!

Wieh, staartje!!

Kom Assedo spelen...!

Wieh

En terwijl Bartje voor de zoveelste keer langs kwam te showen... (denk je dat hij nou toch wel geweldig loopt, trekt hij gewoon nog even een blik open en gaat nog ruimer lopen!)

Ging Assedo de poetskist eens even van dichterbij bekijken...

Kan ik dat eten?

Bartje kwam weer voor de ...tigste keer langs

En dan sluiten we af met deze speelfoto!

Ik ben blij dat ik ze nog even heb zien spelen, want dat doen ze eigenlijk nooit meer... Ik hoop echt dat Assje hier gauw vanaf komt! Geen lol aan zo! Zou het zo fijn vinden als Assedo gewoon weer eens onbezorgd een sprintje kan trekken, zonder zoveel pijn te hebben

Owja, de mannen zijn van 6 en 11 april, dus allebei dik 6 1/2 maand oud! En niet letten op de manen van Bart, die heb ik even gauw gekortwiekt want ze gingen hangen. Meneer had geen geduld en ik wou hem ook niet lastig vallen met het knippen van manen, dus dit was in 30 sec. gedaan

Ben je niet bang dat je over een paar jaar moeite gaat krijgen om hem te verkopen? Of was dat al niet eens (meer) het plan?
Ik zou ze natuurlijk allemaal graag willen houden, en ik denk dat dat ook wel gebeurt zo lang ik mijn paarden nog thuis heb staan
.