Waar ik zo lang op gewacht had!! Helaas..
Ondanks mijn voorzorgsmaatregelen; een tent naast de stal, waar een babyfoon in lag (en de andere helft bij Ivanka in de stal), heb ik het niet mee mogen maken. Erg jammer, maar ja... dan moet je ook maar niet weggaan uit de stal als je merrie zo melk staat te spuiten
. Uiteraard ben ik door mijn familie vierkant uitgelachen door mijn voorzorgsmaatregelen, tsss.. maar mijn familie kennende was dat te verwachten
Tegenwoordig begint Aidan ontzettend veel op Ivanka te lijken. Ik heb gewoon een mannelijke versie van haar gefokt

En er wordt nu ook apart gegeten, Ivanka begon teveel af te vallen en Aidan was ook wel toe aan zn eigen bakkie voer. Nu staat Aidan dus buiten onder het afdak en Ivanka gewoon bij haar eigen voerbak binnen, gaat erg goed zo!
Het lijkt wel of Aidan op zulke momenten denkt: "En dan leggen ze jassen op mij.. tsss, alsof ik daar bang van ben"
Eddie en Vankie gezellig aan het hooi, dat eten ze nog wel gewoon samen.
Aidan gegroeid? Welnee!
Het begon al wat te schemeren (en ik stond op de perfecte plek; tegen de zon in
), dus helaas wat donkere foto's:En met flits werd het er niet beter op..
Drinken doet ie ook nog steeds graag, overigens net zo graag als de staart van zn moeder mollesteren
. Hij reageert gewoon helemaal niet op Cribox... 
Ivanka gaat rollen, Aidan trekt zijn plan uit de kast...
Ghehe.. *bedenkt plannetje*
Even wachten tot ze goed en wel ligt...
En dan... eropaf!!
WHAAAAAA, mama komt zo deze kant op!! Even terug achteruit..
Nu even rustig wachten tot ik weer toe kan slaan...
ik vind er geen zak aan om te wachten...
Jihaaaaaaaa, ik kan weer!! In de aanval!
Dan overgaan tot je plannetje...
Eerst even doen alsof je lief bent en mama even kriebelen...
Even goed mama's manen vastpakken..
Hè, daar kon ik ze niet goed te pakken krijgen... dan daar maar proberen.
Mama denkt ondertussen dat ik nog steeds lief doe en haar aan het kriebelen ben, dit denkt ze wel vaker.. HA!
Dan pak je dus de manen goed vast...
en oliebol, mama gelooft niet meer dat ik lief aan het doen ben...
En vooral niet loslatennnnnnnnnnnnnnnnnnnnn
Toen ging mama die benen weer in de lucht gooien, kijk.. daar vliegt weer een achterbeen! Nou ja.. toen heb ik maar losgelaten, natuuuuuurlijk had ik wel vast kunnen houden, zo sterk ben ik wel, maar ik heb natuurlijk ook geen zin in zo'n been tegen mijn hoofd
Kijken jullie naar mij? Vast wel
. Haha, mijn snode plannetje was grappig he?!Na dit avontuur trokken ze weer terug naar stal, Ivanka om het hooi verder op te knabbelen, maar Aidan vond de kruiwagen interessanter

Zo moeder, zo zoon

Nog wat lieve kiekjes van mij en Aidan, afgelopen week gemaakt

En nog een Ivanka-look-a-like

Gisteren is Nicole288 samen met haar moeder nog op "kraamvisite" geweest, was erg gezellig! Jammer dat ik mijn camera toen niet bij had, want Nicole werd door Ivanka afgekust en Aidan kon ook niet van haar afblijven
. Haha, Nicole's moeder wilde Aidan het liefste inpakken en meenemen, maar ehh.. dacht het dus niet
.Voor herhaling vatbaar iig, he Nicole
! 

Geweldig
.