) ben ik gaan wandelen met Forpie! Niet ver, maar ver genoeg voor de eerste keren weg van haar vriendjes. Ze was gisteren héél braaf, was wel van veel bang natuurlijk maar ging overal netjes mee, mits een beetje hulp. Vandaag kon ze het niet laten denk ik om stout te zijn
Ze was braaf totdat ze het beu werd.. Ze werd het écht beu en ik had er nogal moeite mee
De foto's bewijzen dat wel maar dat zien jullie nog 
Here they are!
Hoi hier ben ik weer
Wat vinden jullie van mijn grotere nieuwe halstertje 
Hier was ik bang van een grote baal voordroog

echt wel bang

Ik kan niet wachten tot ik op haar rug zit en dit uitzicht heb
wat beweegt er nou in dat maisveld

whaa een vogel

oeeeh wat is dat!?
ik kan ook mooi poseren hoor

en nog een keer

vriendjes
waar zijn jullie?!waar?
ben jij mijn vriendje?
hier begon ik stout te worden! Ik begon te kappen met m'n voorbenen en hevig te bijtig op het touw van m'n baasje
hier hoorde ik m'n vriendjes en ik wou laten weten dat alles ok was

toen wachtte ik op reactie!
toen kwam er reactie van m'n vriendjes en ze vroegen of ik terug wou komen!
maar ik mocht niet van m'n baasje

toen ging ik rennen en m'n baasje kon niet meer volgen, maar toch heeft hij nog een kiekje kunnen schieten

M'n vriendjes riepen me weer en ik moest nog een keer proberen!
Hier deed ik eigenlijk iets wat ik niet mocht doen, ik liep recht op m'n baasje af en hij moest me tegenhouden of ik zou mss wel over hem gelopen hebben
luisteren wat ze zeggen..
en terugpraten

Wat er toen gebeurde is eigenlijk wel grappig maar op het moment zelf niet... Ik ging na de laatste foto wegrennen! zo hard ik kon
M'n baasje kon nog volgen in het begin maar ik ging zo snel dat hij op de duur niet meer kon volgen en hij moest me loslaten!
Toen ben ik naar m'n vriendjes toegelopen maar de draad was dicht dus kon niet op de weide. Toen liep ik maar terug waarvan ik kwam en dit leverde toch een foto op

Toch ben ik een klein duiveltje vind je niet
. haha!
, al blijf ik bij haar op de een of andere manier het idee houden dat ze klein is
. Hoe groot is ze nu? 
Voor de rest ziet ze er heel erg goed uit, en ze is nog altijd zo'n duveltje