Inmiddels ben ik al een stuk groter en anders van kleur dan toen julli me de vorige keer zagen! Mijn benen zijn nu echt zwart en mn aftekening is goed te zien! Ik ben mooi!!!
Aanstaande vrijdag ben ik dan ook al een half jaar oud. Vanaf vandaag mag ik niet meer bij mama in de wei staan...
Maar ik kan me gelukkig afreageren door mijn vriendinnetjes te pesten...

Maar ik vind knuffelen met mn vriendinnetjes ook erg fijn!
Ook met mn baasje trouwens!!!
Natuurlijk werk ik ook nog steeds als fotomodel voor Nanda! Ik ben heel erg blij met alle mooie foto's van mij en mijn baasje nog veel blijer!!!

Ook kijk ik graag uit over het mijn tuin, allemaal vriendjes en gekke tweebeners om naar te kijken en te hinniken...

Ook hou ik van gras eten...alleen zitten er ook stomme vliegen... die mep ik hier dus net weg met mn staart en nou lijkt t of ik geen staart heb...

Hinniken doe ik toch vooral als mn lieve mama verder weg is dan ik wil!!! En natuurlijk om weer dag tegen jullie te zeggen! Dat was ik weer voor nu! Mijn baasje/grote vriendin is nog steeds heel trots op mij en vind mij nog steeds heel erg lief! Misschien kunnen jullie mij trouwens in het echt bewonderen in Marienheem op 23 september...
Dahaaaaaaag!!!

Nanda, bedankt weer voor de mooie foto's!

Wat is ie knap!!

!