Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Angeliene is morgen 7 weken oud en de schetser belde mij vorige week. Hij komt wsl. a.s. vrijdag even langs. Neem anders zelf even contact op en als je geen gegevens van de beste man/vrouw hebt zou ik het KWPN er even voor bellen. Succes! kannie schreef:bij mij is hij bij 5 weken al geweest, is mijn veulen gelijk gechipt en dna-getest, ik heb alles al binnen, paspoort dus...
Kitty schreef:Bij mij is hij inderdaad ook nog niet geweest. Ik heb een tijd geleden al eens gebeld, maar toen zei hij dat het nog wel even kon duren. Diegene die op mijn rekening staat is niet degene die komt schetsen omdat deze persoon ziek is ofzo.
Het is maar goed dat je deze topic plaatst, want ik had er niet meer aan gedacht en had ze waarschijnlijk zo gespeend.
Eliene schreef:Oeps...![]()
![]()
Hoe lang duurt het eigenlijk eer je (nadat schetser is geweest en de chip is geplaatst) het paspoort + papier krijgt? Iig het paspoort, om te kunnen gaan vervoeren zeg maar. Bij mij gaat de schetser niet chippen, dat gaat m'n VA doen en ik wil dus even weten wanneer dat uiterlijk gedaan moet worden om op tijd het paspoort te krijgen zodat er gespeend kan gaan worden... (niet dat ik daar naar uitkijk, maar ja, het moet toch). Ik heb het KWPN gebeld en daar werd "een week of 2" gezegd, maar helemaal overtuigd klonk dat niet. Vooral niet omdat ze eerst zei "Oh, maar tot 7 maanden kan het vervoer zonder paspoort" waarop ik haar maar vertelde dat dat alleen kan als de moeder er (met paspoort) bij is en dat een veulen alleen toch echt een eigen paspoort moet hebben als 'ie over de weg vervoerd worden naar het opfokadres... Antwoord: "Oh ja..." ...
? 
Maar dat kon hij niet schetsen zei hij 
Bij Angeliene heeft de meneer best wel wat te doen: drie witte benen, bles die schuin wegloopt, witte onderlip, vlekjes onder d'r buik...
Nu kan ik het dus weer inleveren.