Huh? Wat doen jullie hier...

Huh wat zeg je nou heb ik hier iets zitten??

Owww nee jullie kijken naar mijn avontuur. Wat leuk is er een avontuur dan? Waar dan?
Ow je bedoeld hier mijn avontuur? Ow jullie willen dat ik over de vakantie en over mijn keuring vertel?

Nou ja ik ben dus naar de keuring geweest ik kan zeggen het was heel eng en groot. Eerst mocht ik nog dichtbij mijn baasje lopen in stap..

En ook weer terug..

Maar daarna werd ik los gedaan en moest ik gaan draven... dat was erg eng dus eerst bleef ik lekker dichtbij mama..

Maar ja die raak ik ook wel eens kwijt en alles is zo intressant allemaal..

Nou ja daarna moest je weer weg en daarna er weer opnieuw in en achterelkaar lopen. Daarna kreeg je een lintje op je halster en dat was je premie ofzoeits. Mijn baasje was blij met mij want ik had een 2A premie ze zei later tegen mij van jammer geen 1e, maar alle andere grijze (pff alsof ik grijs ben) veulentjes hebben een 3e premie gekregen.
Nou volgend jaar zegt mijn baasje krijg ik misschien wel een 1e

Nou ja lang gepraat moest toen rondje rennen naast mijn baasje

Nou ja en toen even posseren met mijn roset...

Nou dat alles is ondertussen alweer paar week achter me en ik ben afgelopen week een weekje op vakantie in Markelo geweest. Dat was echt geweldig.
Hier ontmoette ik ome Stark (die tevens mijn zusje ontmaagd heeft en hij is ruin! en ik liep erbij smeerlappen!)

En hier hier ontmaagde Stark mijn zusje... viespeuk dat het is!

Hier nog zo'n leuk vakantiekiekje mama en ik stapte net weg van de grote zwarte bak..

Later in de week was mijn mama opeens verdwenen toen moest ik heel hard hinniken..

Nou dan niet stomme mama!

Nou meer vakantiekiekjes heb ik helaas niet... maar wil nog wel vertellen dat mijn mama een 1e premie heeft gekregen op de keuring en op haar beweging een 8 wat ben ik trots op mijn mama... ik hoop toch ook van die bewegingen te krijgen..

Nou ja beetje weinig foto's van mij toch? Nog meer zien? Dat kan hoor thuis heeft mijn baasje als schrale troost dat jullie me hebben moeten missen nog meer foto's gemaakt..

Kiekeboe ik word al groot kan over mijn zusje heen kijken

In Markelo had ik trouwens veel last van vliegen, maar leek wel of ik ze meegenomen heb ow wat was ik boos op vliegjes..

Ga weg stomme beesten!!!

Arrrgh je krijgt nog jeuk van die dingen ook echt ik haat die beesten!

Nou dan ga ik wel voor ze wegrennen zou het helpen?

Zuuuuuuuusjeee kom mee we worden aangevallen door vliegen!!!! (en we staan in de stront op de foto!!)

Stront?!?! WEGWEZEN!!

Nou ja na weggerend te zijn bij de vliegen moest ik mijn mondspieren weer even los werken...

Hee mijn oren!

Zucht mensen... daar heoven ze nou net geen foto's van te maken vind ik..

Hee maar kijk ik ben niet meer zo'n grijs veulentje als ik was vinden jullie van wel?

Nou nog 1 stoere galopfoto van mij...

En dan ben ik weg... tot de volgende keer doeg

Zie ook mijn eerder verschenen avonturen:
[KS]Luna verteld: Mama kwijt!!!!
[KS]Luna verteld: Ik word een renpaard!!!
[KS]Luna verteld: Zadel en hoofdstel uitgezocht!!!
[KS]Luna verteld: Ik heb nu ook een mentuigje!
[KS]Luna verteld: Voor de kar incl. DUBBELSPAN!
[KS]Luna's avonturen: Cursus gras eten!
[KS]Luna avonturen: Cursus dom op de foto!
[KS]Luna avonturen: Nieuwe mama en....
[KS]Luna avonturen: Door de weken heen... en mijn vriendje
[KS]Luna avonturen: Wassen...? Cursus drinken!!
[KS]Luna avonturen: Stoere dekhengst?! Nikita jat mijn melkbar!!
[KS]Luna avonturen: R.I.P. Skippybal....
[KS]Luna avonturen: Waterpret!!!
[KS]Luna avonturen: Kaal... maar alweer met een warm jasje

Leuke foto's!
hartstikke goed!! leuk verhaal ook weer ga zo door!!!