Daar aangekomen heb ik een heerlijke lunch gehad en daarna zijn we de stallen in gegaan, in plaats van groomen wilde Dance liever dat ik met 1 van de veulens aan de gang ging, die had wat moeite met aan de hand meelopen. Zo gezegd zo gedaan en hij liep al gauw als een kanjer aan het looptouw!
Natuurlijk heb ik wel foto's van het veulen en het 2e veulen gemaakt, want beide zijn echt prachtige dieren!
Het gaat om 2 Quarter Horse veulens, de eerste is Invest N Illusions, een zoon van de Champagne hengst Zippin N Investments en uit de Nederlands Kampioen Halter merrie Coys Illusion:

Hij kan net als zijn vader prachtig bewegen! (met de dikke billen van zijn moeder
)
Kijk hoe mooi Champagne hij is! Hier zie je duidelijk ook die lichte amberkleurige ogen die deze eigenwijze Boef ook gebruikt om je te charmeren...

En dan hier Dance d'r andere kanjer die echt het allerliefste koppie heeft! Hij is een zoon van de Buckskin merrie Sue en de, helaas overleden, hengst Peppolena Colonel van Rina hier op bokt. Deze kanjer heet Peppolenas Tivio:

Samen met mama rennen!

Nog eentje, deze 2 galoperen graag
!
. Prachtig ook, die dikke billen van mams met dat slanke nekje erbij.
.
)
! Ze zien er allemaal super uit

)