en dat er helemaal niets aangedaan kan worden. de DA zei wel dat hij er oud mee zou kunnen worden als hij verder geen pijn had, maarjah...wat doe je ermee. het is een hengst dus een fokmerrie kan je er niet van maken. verder zou hij natuurlijk verborgen talenten kunnen hebben als springpaard, alhoewel hij officieel dressuurgefokt is. maar goed, zijn moeder kon wel super springen en in zijn bloedlijn zitten wel een aantal springpaarden. maar we kijken het de komende tijd gewoon ff aan, we doen er natuurlijk alles aan om hem te kunnen houden en hem blij te houden maar je hebt helaas niet alles in de hand. dus de komende tijd zit hij op een lichte pijnstiller en hopen we dat het dan wel beter met hem gaat en dat hij op den duur wel zonder zou kunnen leven...maar als het toch te gek word, en hij heeft heel veel pijn dan zou ik hem natuurlijk in moeten laten slapen. leuk, dat ik hier als 19 jarige over mag beslissen en mee mag maken terwijl er al eerder 2 pony's van mij overleden zijn.
life s*cks!!!
dan vraag ik mij toch wel af of ik wel door moet blijven gaan met deze hobby...als het dan op deze manier moet gaan...
hier was hij een paar weekjes oud...