Natuurlijk heb ik ook even geknuffeld met A Hint Of Te
, de papa van Senna en ook de moeder van Simply gezien.We zijn ook bij Pretty Paints geweest, maar helaas waren we daar door de vele files te laat en konden we dus geen foto's maken!
Volgende keer hopelijk beter!Hier wat foto's (ik heb er natuurlijk weer veels te veel gemaakt!)!
Het super koppie van "Zip" (Zippin N Hollywood) echt een kanjer van een veulen en zeker mijn favoriet van dit jaar!

Victor, de volle broer van Diamond van Christien:

Jo, dit is echt een poepie, een veulen die je gewoon gezien moet hebben!! Hij heeft een heel aparte uitstraling die gewoon schreeuwt om veel knuffels!! Hmm, heb ik nou 2 favorieten???

Hier Classic, vernoemd naar haar bijzondere kleur, Classic Champagne (Champagne "op" Zwart). Zij is echt de "baby" van de groep en kletst je de oren van je hoofd! Echt waar!! Ze hinnikt heel vaak!!

Dit is Queen!! Officieel Hints Crazy Queen, zij is een jaarling, zusje van Senna en ze doet me ook erg aan haar denken, heeft ook zo'n mooie draf!

Hier de 2 jaarling mannen, Jack en Poo, Poo vind zichzelf echt heel stoer! jack is echt zo'n super zachtaardige vriendelijke heer! Poo is weer een broertje van Senna en Jack is een broer van Zip en Classic en Victor, dus ook van Zippin N Investments.

En ik kon het niet laten om foto's van deze merrie te maken!! Ze is ZO MOOI!! (als ik toch de centen had!!!
)Ze is bijna helemaal wit, alleen in haar staart en op haar neus is wat zwart. Ze is dus een Paint, een Tovero, ze heet Classy en is niet alleen mooi, maar ook echt heel, heel aanhankelijk!

Ready.....Set.....GO!!!!!!!!!!!
het zijn allemaal erg knappe paardjes!
die victor heeft een gave kleur zeg

...

)!