lekker slapen:Z
hallo!
is hij niet leuk...?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Chely schreef:heeeeeeeeey,,
vorig jaar was het laatste veulentje pas een hengstje.
Frans heeft zich druk gemaakt...aan alleen maar merries heb je volgens hem niets![]()
Wanneer mag ik op kraamvisite???
Miss. ff 'toevallig' Lia bellen![]()
Hoe heet hij?

esmir schreef:de merrie is carinosa.
Chely schreef:vorig jaar was het laatste veulentje pas een hengstje.
.
).AnnaBabs schreef:Heej wat leuk jytte! een hengstje van Polaco! ik vond het vorige veulen van Carinosa ook al zo'n ontzettende mooierd (Guappa als ik het me goed herinner?..die was ook van Polaco toch?)
..of heb je al ergens een wit haartje ontdekt? AnnaBabs schreef:Wow phia! hij lijkt wel zwart!....zou het dan misschien?..of heb je al ergens een wit haartje ontdekt?
PhiaBink schreef:AnnaBabs schreef:Wow phia! hij lijkt wel zwart!....zou het dan misschien?..of heb je al ergens een wit haartje ontdekt?
Nog niks ontdekt!!!!!!!!!!!!!!!!!
)...misschien heb je dan toch een zwarte Anda!! zou fantastisch zijn...en wat zal Frans dan jaloers zijn haha! AnnaBabs schreef:Das goed nieuws!! Ik weet dat bij de veulens die vorig jaar op Residelca zijn geboren je meteen bij de geboorte al kon zien dat het allemaal schimmels waren (maar dat had je zelf ook wel al gezien neem ik aan)...misschien heb je dan toch een zwarte Anda!! zou fantastisch zijn...en wat zal Frans dan jaloers zijn haha!