Maar na het nakijken van de uiers en het temperaturen was ik er toch van overtuigd dat het niet lang meer ging duren, en had haar maar even apart gezet, dit was rond half 10. Heb tot half twaalf op was los hooi gelegen en deed af en toe me oogjes dicht, ben het toch niet helemaal gewend om zo laat naar bed te gaan
. Toen ik ineens bedacht dat ik de auto wel eens in het stalpad kon zetten naast de stal van Nadia en dat deed ik ook maar, want ik werdt die muggetjes ook zat.Ik zat nog geen kwartier in de auto dat Nadia ging liggen persen.
Ik was helemaal aleen en het was voor mij de tweede keer dat ik het mee zou maken, maar alleen was natuurlijk wel heel bijzonder
Ik heb haar wel moeten helpen met het hoofdje, maar daarna was het met één pers geklaart
Het is het 4e hengstje van de 5 veulens die we nu hebben en hij heet Nando (ik mocht de naam natuurlijk verzinnen
)Vanochtend is de veearts geweest voor de veulenprik en die vondt hem ook erg iel na mijn mening. Zo dik dat de moeder is, had ik wel wat meer vet aan het veulentje verwacht

Ik zal jullie niet langer in spanning houden, hier zijn de foto's;
De geboorte

Het tweede stuk was wat moeilijk en moest ik even inspringen, maar daarna;

Mama gaat er even bij liggen

Even de stelten uitproberen

De volgende morgen

Best vermoeiend om te poseren

Hoe bedoel je 'iel'

,was dat zo gepland? maar hij is leuk hoor
! Mooie foto's!! Gefeliciteerd met Nando, leuke naam ook!
!!)