Alles is natuurlijk mogelijk, al hoop ik stiekem op een mooi bruin merrie veulentje met 4 gelijke witte sokjes en een vijhoekige kol die uitloopt in een smalle streep tot op de neus. Ze heeft wat meer lengte dan mams maar heeft wel haar front, hals en hoofd. Ze mag wel wat "Engels ras" meekrijgen van paps, en zijn fijne doodsbrave karakter natuurlijk.
Mijn "nachtmerrie" is een sabino hengst met een grote witte kop en 2 maanogen.
Al wordt zo een veulen op die manier wel weer speciaal natuurlijk, sowieso een blikvanger.
Wat ik denk dat het gaat zijn is een bruin merrietje, blesje en paar witte voetjes. Ik vrees dat ze toch wat lengte in de bovenlijn gaat missen maar despite of that wordt het wel een mooi rastypisch veulentje met een mooi koppie op. (en ik denk minstens 1 maanoog)
Het blijft afwachten, maar je kunt wel fantaseren toch?
Mijn grootste nachtmerrie is trouwens dat er een valk uit komt ... dat zou betekenen dat mijn jaarlinghengst toch op de 1 of andere manier z'n kans heeft gepakt (wat feitelijk onmogelijk is, maar stél nou ...)
.
. In mijn droom was het een bruin hengstje, 4 witte voetjes en een druipkol (dat noemen ze toch zo of niet?
.
!
!

Als het maar net zo een lief dingetje wordt als haar vorige veulen
. maar natuurlijk net zo mooi als moeder en vol zusje, dan zou het natuurlijk helemaal compleet zijn
dàn
' is
...