En in hun geval betekent dat niet alleen van de merrie af maar ook moeten ze ineens bij hun vader weg
De foto's zijn stills van de videocamera dus niet echt duidelijk helaas...
Vanmorgen dachten ze nog dat het een gewone dag zou worden.
Lekker weertje, plukje hooi als ontbijt...

Eerst maar eens de veulens een halster om doen.
Macy en Samson maken zich meer druk om de appeltjes die ze wel eens zouden kunnen krijgen dan om hun kids...

Dan Meaghan en Caru uit de groep halen terwijl de merries en Samson nog met hun hooi en appels bezig zijn.

De bezorgde ouders...
Al waren ze snel rustig nadat ik nog wat appeltjes over het hek gooide

Ook wat hooi voor Meaghan en Caru, in de hoop dat ze een beetje aan deze kant van de wei zouden blijven.
Dan konden wij daarna heel stiekem opa Sepp en jaarling Shella uit een andere wei halen en erbij zetten

Maar er moest ook nog wel even gespeeld worden en de nieuwe wei moest verkend worden.

Op de achtergrond houdt papa Samson het in de gaten terwijl Copper zich voornamelijk druk maakt om haar hooi...

Caru aan het spelen terwijl ik 2 andere ondeugden uit de wei ernaast aan het halen ben.

En Shella loopt er ook bij. Opa Sepp is nog aan de andere kant van de wei en zijn deken moest nog even af.

Caru en Meaghan zijn dus al groter dan de welsh K jaarling

Ik loop er af en toe nog even heen om te kijken hoe het gaat maar Caru en Meaghan trekken al lekker op met Sepp en Shella.
Af en toe hinnikt een van de merries of Samson een keer en dan hinniken ze een keertje terug maar ze lopen rustig aan de andere kant van de wei.
De merries lopen ook gewoon te grazen verderop, eindelijk RUST

!!