Ik sta al sinds een week elke nacht op om te waken maar er gebeurt helemaal niks
De uier is gigantisch maar er zitten geen kegeltjes aan. Gisteren avond was de uier weer helemaal opgezet dus ik had een beetje hoop dat het zou gaan komen maar weer niks. De merrie staat er elke avond hetzelfde bij, lekker op d'r gemakje.
Ik vraag me af of het deze week nog wel gaat komen maar elke dag neemt de hoop weer een beetje af... . Zou het dan toch een latertje worden?
Zou het er misschien aan kunnen liggen dat ik in haar box het licht aan laat 's nachts? Mja, anders zie ik niks op de camera en moet ik elke 2 uur de stal in komen lopen en dat lijkt me ook niet echt rustgevend voor de merrie.
Aan de uier hoeft het mijn inziens niet meer te liggen maar nu werkt de rest niet mee...
Duimen jullie een beetje met me mee dat het veulentje zich toch binnen afzienbare tijd laat zien?
Het zou toch ook niet verkeerd kunnen liggen he?! Maar dan moet de geboorte zich toch ook net zo goed inzetten, toch?
Groetjes van een moe Zwelgje.
omdat ik die 8 dagen op stal "gewoond" heb en dus al die tijd practisch niet geslapen heb.