Ik heb een draver merrie en wilde graag een veulen van deze paint.
Ze staan nu nog met een hek er tussen omdat ze nog niet hengstig is.
Ben zo benieuwd wat er uit zal komen.
Is er misschien iemand die ook zon kruising heeft?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Blanket schreef:Aparte kruising, is deze kruising bewust of "gewoon" omdat je de hengst zo leuk vind? Ik weet dat er een aantal jaren geleden een bokker haar draver merrie met een QH heeft gedekt. Daar is een super leuk paard uit gekomen!
Blanket schreef:Aparte kruising, is deze kruising bewust of "gewoon" omdat je de hengst zo leuk vind? Ik weet dat er een aantal jaren geleden een bokker haar draver merrie met een QH heeft gedekt. Daar is een super leuk paard uit gekomen!
hobbelheks schreef:heeft de hengst de 5 panel test gehad? helaas bestaan er bij paints een aantal genetische aandoeningen die je echt niet verder zou willen fokken
dus voor dekken ff wat haren opsturen naar animal genetics us voor de 5 paneltest, die kost nog geen 100 dollar maar kan je enorm veel verdriet, veearts en aangepaste voedingskosten schelen
( geloof me zelf heb ik helaas een paard met pssm, klote aandoening die je echt niet wilt bij een paard)