Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
goed camerasysteem doet daarvoor dus ook wonderen, als ze geen cam-systeem hadden, waren die meiden er alweer op losgeslagen..
Dus ook qua specs op afstand moet je echt oppassen, dat is best case scenario, maar komt maar zelden voor. juval schreef:@ Elegance, hoe wil je met je laptop internet krijgen dan? is er wel wifi?
Elegance_ schreef:Er is wel Wifi in het woonhuis maar dat is te ver weg, ik zit eraan te denken gewoon een abbonement met een stick af te sluiten. Ik had een tijd terug ergens iets gelezen over internet abbonementen voor 1 of 2 maanden maar dat kan ik dus niet meer vinden..
Neonlight schreef:Elegance_ schreef:Er is wel Wifi in het woonhuis maar dat is te ver weg, ik zit eraan te denken gewoon een abbonement met een stick af te sluiten. Ik had een tijd terug ergens iets gelezen over internet abbonementen voor 1 of 2 maanden maar dat kan ik dus niet meer vinden..
Als er vanaf het woonhuis de stroom loopt naar de stal (voorwaarde is wel dezelfde fase) zou je dus via een homeplug zo op stal internet kunnen krijgen. Dat is goedkoper als een internet abonnement voor heel even, want die zijn gewoonweg duur.
crazy_funky schreef:Ik lees even mee, ik wil ook graag een camera op stal voor mijn merrie maar wifi is er niet en woonhuis is net iets te ver dus.
Ik zat ook al aan een babyfoon met camera te denken maarja dan kan ik het niet zien als ik op mijn werk ben ofzo.
Bassenqua schreef:http://www.bewakingscamera.nl/camera-vo ... tAodREIAZA
Goede spullen, goede service en hulp. Fijn bedrijf.
Heb zelf een nacht camera van deze firma en ben zéér tevreden.
Neonlight schreef:Paar jaar geleden hadden wij een dure camera-set gekocht, zou 150 meter bereik door muren en 300 meter op open veld hebben. Wij hadden een 70 meter nodig door muren. Uiteindelijk werd de 25 meter nog niet gehaald.Dus ook qua specs op afstand moet je echt oppassen, dat is best case scenario, maar komt maar zelden voor.