Hallo mijn naam is Christien en ik wilde jullie even laten weten dat ik een mooie engelse volboed merrie had gekocht haar naam is Venta.Op 28 jan zijn we haar op gaan halen in Oss.Toen we haar op de trailer zetten was ze wel wat onrustig.Dus gauw naar huis.Daar aan gekomen ging ze liggen in de stal vreemd normaal gaan ze eerst verkennen.We lieten haar even met rust,toen onze zoon van 11 kwam wilde hij gelijk gaan kijken en komt terug naar binnen met mam er steekt iets wit uit de pony.Wij gauw mee wat bleek ze lag in de wei te bevallen en er staken al 2 witte benen uit.Gauw buurvrouw gehaald dier fokken zelf en dierenarts gebeld.Maar gelukkig alles is goed gegaan.Ze heeft een merrieveulen gekregen en ze is prachtig maar dat vind iedereen van zijn eigen paarden denk ik.Na veel speurwerk bleek ze gedekt te zijn bij Van der Rakt door een bonte hengst afstammeling van Neron.Ze heeft alles weg van een echte arabier ze is bruin bont met mooie tekeningen.Nu zou ik graag ook een foto willen plaatsen maar ik weet niet hoe, heb mooie op de pc staan.Zou graag wat willen weten hoe jullie haar vinden en alle tips zijn van harte welkom ze word de 28e 4 mnd.Ze staat erg hoog op de benen.Ik ben van dag 1 met haar bezig aaien voetjes halster en ze is zo mak en komt je uit zich zelf op zoeken.Heb er nog een mini shetje bij gehaald als maatje en dat klikt goed.Hoop op veel reacties alvast bedankt paardegek
ga ff naar http://www.photobucket.com maak een account aan, dan kun je foto's uploaden. Als ze geupload zijn, neem je de onderste code (img) en die kopieer je naar je berichtje hier op bokt. Dan kun je de foto's plaatsen.
Gefeliciteerd met je onverwachte veulen en ik ben benieuwd naar de foto's!
Hallo ook bedankt.Het lukt me alleen niet om de foto er op te krijgen.Ik heb hem geupload en code img aangeklikt maar als ik dan op de kopieertoets druk word hij even geel en staat er copied en dan is het weer weg dus kan ik het nog niet naar bokt sturen.Enig idee? gr
Probeer het anders eens op Tinypic.com die vind ik heel erg makkelijk en je hoeft je ook niet aan te melden.
UMayDream
Geplaatst: 16-05-11 10:29
Je moet naar http://tinypic.com/ gaan, en dan de code voor 'Forum & Messages Boards' kiezen ( [img]code[/img] )
UMayDream
Geplaatst: 16-05-11 10:30
gohya schreef:
Probeer het anders eens op Tinypic.com die vind ik heel erg makkelijk en je hoeft je ook niet aan te melden.
O haha je was me voor
seabiscuitje
Geplaatst: 16-05-11 10:31
Met je rechtermuisknop klikken, dan op 'afbeeldingslocatie kopieeren' vervolgens ga je weer naar dit topic en typ je aan elkaar [img ] [/img ] de haakjes er dus aan vast (als ik dat nu doe dan zie je het niet). Vervolgens plak je de afbeeldingslocatie ertussen en voilla..de foto's zullen te zien zijn op bokt! Succes!
Bijzonder verhaal trouwens! Gefeliciteerd
Muronia
Geplaatst: 16-05-11 10:31
als hij "copied" aangeeft, dan heb je hem geselecteerd. Dan ga je gewoon naar bokt, plaats je een bericht, drukt op de rechtermuisknop en klikt op "plakken". Dan staat ie er al.
destinyventa
Geplaatst door de TopicStarter: 16-05-11 11:54
Hallo hier is ze dan destiny 3mnd oud spelend in de wei.Laat me weten hoe jullie haar vinden.Ik ben geen kenner maar ben wel verliefd op haar(en op mam ook).En ons shetje.
Nee helaas niet ik weet alleen dat hij bij Van der rakt staat en kwpn papieren heeft en ook dat typische snuitje wat destiny heeft.
Anoniem
Geplaatst: 16-05-11 12:44
Een bont paard kan nooit een goedgekeurde arabisch volbloed zijn Wel een halfbloed (kruising)... Maar arabieren hebben toch een iets ander exterieur en komen niet in deze kleur voor... Het is wel mogelijk dat 't een NRPS is.
Ymke_Z
Geplaatst: 16-05-11 12:45
destinyventa schreef:
Ik zal proberen wat grotere foto,sDit is haar opa gogoedgekeurde dekhengst Neron.Is helaas gestorven op 19 jaar aan koliek(arabische volbloed)
Arabisch volbloed??? een arabier mag geen vlekken bevaten. Dus een paintabian ?
Nee helaas niet ik weet alleen dat hij bij Van der rakt staat en kwpn papieren heeft en ook dat typische snuitje wat destiny heeft.
Is het niet een NRPS papier?
LauraKiara
Geplaatst: 16-05-11 12:46
sexy opa!!
destinyventa
Geplaatst door de TopicStarter: 16-05-11 12:49
Dat dacht ik ook maar ga maar eens kiiken op de hyves site van Neron.Daar staat arabische volbloed en ook dat hij goed gekeurd is als dekhengst ik ben hier niet in thuis en wat mij betreft maakt het ook niet uit.
Ik vond net via Google dat hij NRPS goedgekeurd was en rond de 90% arabisch bloed voerde. Geen arabisch volbloed dus, maar een NRPS hengst met veel bloed
Neemt niet weg dat 't natuurlijk een práchtig dier was. Gaaf hoor!