Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
xjesssicaa schreef:FlorisSam schreef:Ik denk ook dat ze drachtig is.
Opvoelen en scannen doen ze niet zo graag bij die kleintjes,het is er zo klein dat de kans op beschadigingen aardig groot is
dus moeten ze maar gewoon afwachten of er ooit een veulen uitzal komen ? kans dat de merrie dan beschadigd is nog groter.
xjesssicaa schreef:FlorisSam schreef:Ik denk ook dat ze drachtig is.
Opvoelen en scannen doen ze niet zo graag bij die kleintjes,het is er zo klein dat de kans op beschadigingen aardig groot is
dus moeten ze maar gewoon afwachten of er ooit een veulen uitzal komen ? kans dat de merrie dan beschadigd is nog groter.
Citaat:Hoezo is de kans op beschadiging dan groter? Hoe bedoel je dat?
xjesssicaa schreef:Citaat:Hoezo is de kans op beschadiging dan groter? Hoe bedoel je dat?
stel je voor , zoals mijn merrie had die misschien drachtig zou zijn. ze zou het niet aankunnen vanwege haar leeftijd
en zeer zwakke pezen zal naar de kliniek hebben gemoeten ( was gelukkig niet drachtig) en je weet niet eens zeker
of ze drachtig is en zulke gevaren zal lopen. of dat je een keer op stal aan komt en heeft de merrie de bevallig niet overleefd.
en je zou niet weten welke dagen ze uitgerekend is. omdat je niet weet of ze drachtig is of niet. misschien is er wel heel hard een DA
bij nodig bij de bevalling en jij weet niet eens dat ze aan het bevallen is.
waarom is de kans op beschadigen bij kleine paarden groot.
ze gaan gewoon met een soort slangentje er van achter in en hebben een box
met een schermpje waar je zo kan aflezen of ze drachtig is of niet
[img]http://94.100.114.1/1270750001-1270800000/1270772801-1270772900/1270772835_5_vEEb.jpeg[/i