Vjestagirl schreef:kappiegirl... Je wil haar drachtig hebben? Een hengst kan al vruchtbaar zijn vanaf 6 maanden...
Ze laat geen hengst in de buurt komen dus ik maak me er niet zoveel zorgen om het is een hengst van een meter en ze is zelf 1.50m ze staat al sinds ze zelf 6maanden is met jaarlinghengsten en veulenhengsten het veulen wat er bij komt daar staat ze zelf nu ook bij en die komt echt niet in haar buurt hoor als ze niet wil spelen dan kan hij doen wat ie wil maar dan komen er gewoon corigerende achterbenen voorbij. En het gaat nog om 3maandjes dat ze daar zal staan. Ik ben er elke dag dus zodra ik zie dat hij haar wel dekt dan is ze snel van de wei en word ze hengstig gespoten. Het hengstig spuiten is misschien niet helemaal ideaal maar goed ik wil nog geen veulen van haar en zeker niet van dat hengstje ach en hij is net bij zijn moeder weg en heeft nog geen idee wat hij met zijn 5de been aan moet.
Maar goed het zijn gelukkig mijn paarden dus ben ik de gene die zorg voor ze draagt.