Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Lynn_Nikita schreef:nu de andere kant van het verhaal dus
maar jij wou het veulen koffiemelk geven??
Ezumii schreef:Lynn_nikita heb je hierboven niet gelezen dat de TS dat dus nooit gezegd heeft
En breezy302 was jij erbij dat TS het veulen niet de juiste zorg gaf? Vraag ik me een beetje af na zo'n conclusie.
Diablo schreef:breezy302 schreef:Ze heeft het wel gekocht maar niet de juiste zorg gegeven,
Zegt de ándere partij. Wat daar waar van is, weet je natuurlijk niet. En dan nog: wie is zij om dan maar te beslissen dat het veulen van eigenaar moet wisselen?
Ezumii schreef:Lynn_nikita heb je hierboven niet gelezen dat de TS dat dus nooit gezegd heeft
En breezy302 was jij erbij dat TS het veulen niet de juiste zorg gaf? Vraag ik me een beetje af na zo'n conclusie.
Lynn_Nikita schreef:Ezumii schreef:Lynn_nikita heb je hierboven niet gelezen dat de TS dat dus nooit gezegd heeft
dus omdat het hierboven staat klopt het meteen dat ze het niet gezegd heeft??
en 2,5 uur in een bestelbusje is wel normaal?
of een veulen in de tuin willen houden zonder te weten waaraan begonnen word
Ezumii schreef:Lynn_nikita, dan draaien we hem om. Omdat de starter van het andere topic iets zegt over koffiemelk is het dus WEL gezegd?
Over het verhaal in de tuin, het veulen is ooit op de stal van de andere mevrouw terecht gekomen dus ik denk dat dát al op zn pootjes terecht is gekomen. En voor de rest heb ik geen mening, ik was er zelf niet bij en kan er dus helemaal niks zinnigs over zeggen. Behalve dat degene die het veulen betaald heeft toch écht eigenaresse is.
Lynn_Nikita schreef:Ezumii schreef:Lynn_nikita, dan draaien we hem om. Omdat de starter van het andere topic iets zegt over koffiemelk is het dus WEL gezegd?
Over het verhaal in de tuin, het veulen is ooit op de stal van de andere mevrouw terecht gekomen dus ik denk dat dát al op zn pootjes terecht is gekomen. En voor de rest heb ik geen mening, ik was er zelf niet bij en kan er dus helemaal niks zinnigs over zeggen. Behalve dat degene die het veulen betaald heeft toch écht eigenaresse is.
Ik vroeg aan haar of dat klopte
ik zeg niet dat ze dat gedaan heeft
ik bvroeg: wou jij het veulen koffiemelk geven?
dat is geen beschuldiging maar een vraag?