Een kleine tijd later dreef mijn instinct mij op de benen maar ik kon helemaal niet staan :wat was dat nou weer ??Mijn mama en ik werden in een trailer gestopt en er werd een kort ritje gemaakt
Ik bleek nu te zijn beland in een kliniek .
herrinneren juliie mij nog ?
Ik bleef maar pogingen doen om net als andere veulentjes de melkbar te vinden maar helaas...
de volgende dagen werden cruciaal voor mij , er zou beslist worden of het zin had de intensieve zorgen verder te zetten want een veulen die niet kan staan ...tja wat doe je ermee.. maar ik wilde blijven leven en vocht mij erdoorheen
ik probeerde heel hard mijn best te doen , stond ,viel om ,was moe ...
kreeg vitamientjes
probeerde nog een keer
ik ben nu één week oud en ik mag voorlopig blijven ...oef
Ik kan al rechtstaand eten ..
meestal krijg je haarextentions ,nou ik kreeg teenextentions

ik had ook de dokters beetgenomen ,iedereen dacht dat ik niet meer wou eten van die fles maar ik had gewoon eindelijk die melkbar gevonden oh wat was dat een heerlijk gevoel
maar wat waren die dingen toch zo onhandig ...
na drie weken mocht ik zelf eens uit de deur van de stal piepen
en dan eindelijk zover er werd iets totaal nieuw op mij uitgeprobeerd
ik kreeg beugels aan of wat deed dat pijn maar mensenmama Sandra fluisterde mij in mijn oortjes dat dit echt nodig was anders zou ik niet kunnen rennen en spelen zoals de meeste veulentjes ,ik was er echt nog niet hoor
En nog meer goed nieuws ik mocht de trailer in en naar huis
mijn eerste ontmoeting met open lucht en vooral gras!!!
mijn leventje kon nu echt niet meer stuk!!geniet maar van mij !!
rusten
rollen
lief doen
kennismaken met soortgenootjes
spelen
poseren
rennen
hier ben ik twee maanden oud en oooohhh zo stoer met mijn blincky roos verband met smileys
hier ben ik vier maanden ou en ik heb ongelooflijk veel pret
en vooral mooie rechte beentjes !!
mijn mama ging aan de arbeid onder mijn goedkeurend oog

Op 19 oktober werden we gespeend was best eng maar ik had al zoveel van deze wereld gezien en wist dat Sandra de perfeste vervangster zou zijn voor mijn echte mama
en omdat ik zo hard mijn best heb gedaan al die tijd verrraste mama mij verleden week met ...
een Zusje
en ik ben toch zo zorgzaam voor haar want nogmaals ik ben een echte "Gentleman"
*mama sandra pinkt nu toch wel een taartje weg na het ophalen van al deze herinneringen*