desteny en ik 2e keer buiten

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

moyra

desteny en ik 2e keer buiten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-06 08:13

gister zijn desteny en ik weer naar buiten gegaan. zondag waren we voor het eerst gegaan.

als het fout staat willen jullie hem dan verplaatsen want ik twijfel heel erg of hij nou hier moet of bij itp

Afbeelding
des vond de camping wel spannend

Afbeelding
mensen zijn ook wel spannend hoor }>

Afbeelding
nog even aan een voorbijganger gevraagt of hij foto van ons samen wil maken.

Afbeelding
tractor aan het werk is ook leuk om te zien

Afbeelding
deze vind ik het leukste.

het ging super goed ze was iets meer gestrest als zondag maar zondag liep ze achter 2 paarden dus kon ze niet alles zien.

SiimOon

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-06 08:20

Mooi beestje, lekker zo even naar buiten toe !

cesara

Re: desteny en ik 2e keer buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-06 10:48

leuk paardje.

is wel fijn lekker naar buiten toe en lekker ontspannen

moyra

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-06 13:52

ze is ontzettend braaf buiten nog niet echt ontspannen maar komt goed.

Miepp

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-06 14:08

wat een leuke pony, mooi hoofdje heeft ze.

_Micha_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-06 20:58

Des
Ziet er goed uit wedde dat ze straks helemaal ontspannen loopt buiten

tante_trien

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-06 18:37

het is echt leuk dat het nu een beetje lukt, ik zit stiekem al te hopen dat ik over een paar maanden ofzo misschien ook al kan

moyra

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-06 18:40

ll dat zou echt fijn zijn. lekker met niemand meer rekening te hoeven houden van ow loopt het paard bij de buren buiten dan gaan we toch een rondje naar buiten.

dessie.... mij lijkt het verstandiger als eerst de hele vertrouwen weer terug is tussen jouw en des

_bonny_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-06 22:18

Leuk paardje hoor,en erg knap dat ze al zo goed buiten loopt!
Probeer zelf alleen iets ontspanender te zitten,je zit zelf ook erg gespannen,waardoor je paard zelf ook te gespannend word

*pf al dat gewoord met gespannend etc..grr*

moyra

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-06-06 07:20

het valt op zich reuze mee hoe gespannen ik zit had het wel erger verwacht ik dwing me zelf er toe om te ontspannen want als ik me schouders los gooi gaat des gelijk ontspannen met haar neusje vooruit lopen

tante_trien

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-06 07:56

Je zit toch altijd zo alleen kijk je nu voor je uit (om je heen ) Ja moyra, lijkt mij ook beter als het vertrouwen weer helemaal terug is maar laatst, paard bij de buren liep lekker te galopperen en te bokken en weet ik wat allemaal, en des liep er langs, ze sprong niet weg, rende niet weg, keek niet op, netalsof er niks aan de hand was

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-06 14:34

HAW --> ITP

abeltje_xx

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-06 14:41

ik zou de neusriem even wat korter doen want nu zit die veel te laag ( duh) de sperriem zit zo op het zachte van de neus en knelt zo haar neusgaten af, ook zit de martingaal te kort, die is ervoor om het bit en de hand te kunnen laten inwerken als het paard het hoofd omhoog doet, niet om het hoofd naar beneden te trekken. het zit er opzich wel leuk uit maar je zit er veel te gespannen op, meer relaxen. iets rechterop zitten, je kiepert een beetje naar voren, maar dat kan ok aan het zadel liggen.

goldflower

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-06 23:30

Leuke foto,s hoor ,ik moet ook binnenkort voor t eerst de straat op met mn paardje maar vind t wel eng hoor pffff
Maar goed voor iedereen is t de eerste keer he
Heb jij nou een martingaal om,want dat is miss wel verstandig als ik dat de eerste keren ook wel doe

Iig hele leuke foto,s hoor *echt toppie*

_bonny_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-06 23:46

abeltje_xx schreef:
ik zou de neusriem even wat korter doen want nu zit die veel te laag ( duh) de sperriem zit zo op het zachte van de neus en knelt zo haar neusgaten af, ook zit de martingaal te kort, die is ervoor om het bit en de hand te kunnen laten inwerken als het paard het hoofd omhoog doet, niet om het hoofd naar beneden te trekken. het zit er opzich wel leuk uit maar je zit er veel te gespannen op, meer relaxen. iets rechterop zitten, je kiepert een beetje naar voren, maar dat kan ok aan het zadel liggen.

Kijk eerst even naar Santos die al zn spullen niet passend heeft of te straks zit/is.
Dan gaan we over deze martegaal praten..

abeltje_xx

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-06 16:46

eh ik weet het niet hoor, maar ik denk dat je de verkeerde hebt, ik hb geen paard dat santos heet, verder ken ik santos wel en dat zit wel goed bij hem ( letterlijk), trouwens het gaat hier niet om santos maar om desteny en Moyra. ik vind dat er dingen zijn die anders moeten bij de tuigage van desteny( dat kan je me niet kwalijk nemen volgens mij) dus vind ik het een beetje raar dat je gaat praten over een heel ander paard terwijl we het over desteny hebben

abeltje_xx

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-06 16:47

trouwens het is niet echt slim als je als eigenaar wacht met het veranderen van de tuigage van je paard tot dat een ander dat heeft gedaan, dat snap je hopelijk wel

dit slaat op dat martingaal verhaal

_bonny_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-06 00:20

Ga er geen woorden aan vuil maken in dit topic.
en ik vind dat santos tuig niet goed zit..*Einde discussie*

moyra

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-06-06 07:17

oke hier ben ik zelf dan even om mijn mening er over te geven.

martegaal zit niet te strak... ze gooide iedere keer haar hoofd om
hoog (erg zenuwachtig paard).

neusriem zit presies 1 vingeren onder het botje.. en daar hoord hij ook... handig he goede mensen van stal die je altijd even helpen met je tuigage.. ik heb er wel zicht op maar weet niet alles presies.

en ook ik heb me mening over het paard dat er bij gehaald is....maar dat doet er nu niet toe.

abeltje_xx al twijfel ik er aan of jij het wel bent of nou chantal. (aangezien dat die ook op je aacount zit )
maar genoeg zo over santos en chantal.

owja bijna vergeten. het zadel die heeft een hoge boom dus die drukt je heel erg recht en inderdaad dat ik naar voor wil vallen weet ik en daar werk ik ook aan.

abeltje_xx

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-06 17:02

aan moyra: je martingaal snap ik nog wel, maar je neusriem vind ik echt te laag zitten. ik kan je zo al zeggen dat ik chantal niet ben, okk al zou die op mijn account zitten(?)
ik vind het goed dat je je zit fout toegeeft, dat getuigt van verstand.

aan_bonny_: jou mag ik niet, wie je ook bent( maakt ook niet uit voor mij), naar mijn idee maak je als TS een topic om jouw situatie te delen met anderen, dat betekent dat je geinteresseerd bent in hun mening. de TS legt haar situatie uit, omdat ik kritiek had en is van plan goede raad op tevolgen, zoals ik al zei dat getuigt van verstand. jou reactie snap ik helemaal niet, jij lijkt er niet op gebrand een mening te geven maar meer om heel iemand anders erbij te halen en met modder te gooien over deze persoon. het doet er niet toe hoe het met die persoon gesteld is, dat was niet de reden dat dit topic gestart is en daar hoort geen discussie over te zijn. ik vind het ronduit kinderachtig om een ander persoon aan te vallen, zomaar zonder reden. dit vind ik dan ook getuigen van bijzonder weinig verstand. je hebt blijkbaar het gevoel dat je je ergens tegen moet verdedigen, ik zou eens goed bij jezelf te rade gaan als mijn woorden je zo treffen.

aan alle andere bokkers: het spijt me als dit voor een onplezierige sfeer heeft gezorgd in dit topic, het was nooit mijn intentie om verwikkeld te raken in een ruzie. ik hoop dat de TS positieve kritiek kan waarderen en mij mijn eerlijkheid niet kwalijk neemt. we zijn er immers om van elkaar te leren. ik hoop ook dat dit bericht het laatste zal zijn dat gewijd is aan de hele ruzie. ik wens hier niet langer deel aan te nemen.

Eline

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-06 17:13

Persoonlijke vetes zijn niet toegestaan op Bokt. Vanaf nu dus weer gewoon on topic aub. Als er verder wordt gegaan met katten, gaan er waarschuwingen uitgedeeld worden.

abeltje_xx

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-06 18:06

fijn om te horen,bokt zou een plek moeten zijn om gezellig met elkaar om te gaan en om te genieten van elkaars gekke paardenverhalen;)