Dus vandaag was de grote dag, hij ging voor de kar! Helaas geen foto's van het rijden zelf, alleen van het tuigen enzo. Hij deed het echt super! Heb er echt maar 5 minuten langs gelopen, toen ben ik bij Huub op de bok geklommen en hebben we een rondje over het industrie terrein gestapt. Hij was super ontspannen en had duidelijk plezier. De treinen doen hem al helemaal niets meer
Rakkertje, het hondje van Huub liep ook mee, ging prima hoewel Jauke het maar niets vond dat hij af en toe door rakker afgesneden werd
Eventjes beetje paniek, toen er een labrador op rakker afging en rondjes om paard en wagen ging rennen. Maar ook dat was al gauw ok. Laatste stukje is een zandpad waar we een klein stukje naar beneden moeten en we hebben een ongeremde kar, dus konden hem niet helpen. Hij moest zelf de kar tegen houden bij de afdaling. Alsof hij dat dagelijks deed, je voelde echt dat hij de kar opving en totaal geen paniek ofzo door de extra druk. Echt, zo super goed!!!

Het slachtoffer :twisted:

Vrouwtje, kom je weer masseren? 8)

en Jauke met tuig, staat hem niet slecht he

Sta je daar nu weer met dat rare ding?!

Het wagentje! (hij knalt wel een beetje, maar dat vind ik wel stoer
)
Paard en wagen op 1 foto...

En paard en wagen achter elkaar... Was de eerste keer dat hij ertussen stond en kijk eens hoe rustig hij op rust staat!
)
.
? Als ik naar de voorletter van z´n naam ga, is ´ie ook in 2003 geboren, is het niet?
. (hooguit af-en-toe wat grondwerk)
Hij is dus van 2002 en wordt in mei 3 jaar. Hij is dus nu 2 jaar en 9 maanden, vanaf 2,5 mag je gaan tuigen, dus vandaar dat ik rustig aan ben begonnen.
.