Erve Meenderinkboer!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
andor

Berichten: 873
Geregistreerd: 31-05-03
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-04 23:35

Wha ha ha!! Daar ben ik ook nog een keer op kamp geweest. Ik had toen flori jade verzorgd. Ik heb er toen alleen helaas niet op kunnen rijden want ze was kreupel. Mijn zus heeft een paard dat bij erve meenderinkboer vandaan komt.
Als je meer wil weten moet je haar maar even een pb sturen. Haar naam is dakota (op bokt) en haar paard wat ervandaan komt heet dakota.

Groetjes

MiGzi_MiQ

Berichten: 744
Geregistreerd: 22-05-04
Woonplaats: Amsterdam!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-11-04 18:17

Madeloenie"]
spreek der eingelijk niet zo veel meer we zatten vroeger op dezelfde manege! lekker hoor een weekie voor een week moet ik nog even wachtten totdat het zomer is Lachen ga met de pase ook een weekend Haha! ga jij zomers ook alltijd? doeii xx
[/quote]

Ik ben nog nooit in de zomer geweest, kom er ook nog niet zo heel lang!! 3 jaar pas, maar ben er wel 6x geweest. Ik ga 2x per jaar, in de Mei en in de herfst! Lachen Altijd gezellig, niet TE druk, en je kan altijd op DAT paard rijden waar je altijd op wil!! Voor mij dus Romeo, Fabiola en Felix!! Tong uitsteken

[quote="Andor schreef:
Wha ha ha!! Daar ben ik ook nog een keer op kamp geweest. Ik had toen flori jade verzorgd. Ik heb er toen alleen helaas niet op kunnen rijden want ze was kreupel. Mijn zus heeft een paard dat bij erve meenderinkboer vandaan komt.
Als je meer wil weten moet je haar maar even een pb sturen. Haar naam is dakota (op bokt) en haar paard wat ervandaan komt heet dakota.

Groetjes
Van Dakota heb ik wel verhalen gehoord, en OOIT eens een fotootje gezien, maar zelf ken ik hem niet! Lachen Mensen die ik ken zullen Dakota vast wel kennen!! Lachen
Zal ff op je zus der profiel koekeloeren!! *LOL*

Madeloenie
Berichten: 7
Geregistreerd: 09-11-04
Woonplaats: Maarssen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-04 18:55

Heey! wat leuk die foto's van Dakota had op haar profiel gekeken!!!... jaa als je dan gaat zal het idd wel rustiger zijn! zomers is het in sommige weken ook heel rusitg Lachen en met die-hard schijnt het ook superr rustig te zijn Lachen ik rij meestal ook op Romeo Haha! en onix maar ook op andere Lachen doeiii

MiGzi_MiQ

Berichten: 744
Geregistreerd: 22-05-04
Woonplaats: Amsterdam!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-11-04 18:59

Madeloenie schreef:
Heey! wat leuk die foto's van Dakota had op haar profiel gekeken!!!... jaa als je dan gaat zal het idd wel rustiger zijn! zomers is het in sommige weken ook heel rusitg Lachen en met die-hard schijnt het ook superr rustig te zijn Lachen ik rij meestal ook op Romeo Haha! en onix maar ook op andere Lachen doeiii


Die-Hard ben ik (nog niet) heh!! Tong uitsteken En Onix is beetje te klein voor me, en daar reden best veel ponykindjes op afgelopen herfst! Lachen Ken je Beauty en die nieuwe pony al?! Lachen

Stephanie

Berichten: 11654
Geregistreerd: 29-11-03
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-04 19:03

staat pluim ernog...
ik had nog gebelt of die te koop was Haha!
vond dat zo'n top beest...
arabel en valencia zijn ook super trouwens Haha!

ziet er erg gezellig uit...
ben afgelopen jaar niet meer heen geweest...
opzich wel jammer mis het wel...
misschien volgend jaar weer Tong uitsteken Haha!

MiGzi_MiQ

Berichten: 744
Geregistreerd: 22-05-04
Woonplaats: Amsterdam!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-11-04 19:07

Cloverdale schreef:
staat pluim ernog...
ik had nog gebelt of die te koop was Haha!
vond dat zo'n top beest...
arabel en valencia zijn ook super trouwens Haha!

ziet er erg gezellig uit...
ben afgelopen jaar niet meer heen geweest...
opzich wel jammer mis het wel...
misschien volgend jaar weer Tong uitsteken Haha!


Yup Pluim staat er nog!! Hij was eerst ook Privepony, echt een superknol vind ik dat! En valencia en Arabel, Tsja.. Valencia vind ik zelf niet zo Verward .. Hahaa *LOL* ,

Madeloenie
Berichten: 7
Geregistreerd: 09-11-04
Woonplaats: Maarssen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-04 19:07

hahah ja onix is voor mij ook een beetje te klein maar als ik zie dat sommige mensen nog op binkie rijden dan denk ik tjaa pas ik ook nog wel op onix en als ze daar ineens wild zijn mag je op iedereen had namelijk vorig jaar nog op pluim gereden Bloos
ja beauty ken ik ook al! heb ik ook een x op gereden:) leuk beesje!
en iedereen zegt dat ie sloom is maar ik heb met hem voorop gereden en hij kan keihard! OK dan!
veder vind ik het superr jammer dat nouscka weg is echt zonde!!! was zon mooi beesie! als ik het zo over Markelo heb kan ik helemaal niet meer wachtte! Huilen

Madeloenie
Berichten: 7
Geregistreerd: 09-11-04
Woonplaats: Maarssen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-04 19:12

valencia is de bomb:D alleen ze is nu zo oud......

MiGzi_MiQ

Berichten: 744
Geregistreerd: 22-05-04
Woonplaats: Amsterdam!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-11-04 19:14

Madeloenie schreef:
hahah ja onix is voor mij ook een beetje te klein maar als ik zie dat sommige mensen nog op binkie rijden dan denk ik tjaa pas ik ook nog wel op onix en als ze daar ineens wild zijn mag je op iedereen had namelijk vorig jaar nog op pluim gereden Bloos
ja beauty ken ik ook al! heb ik ook een x op gereden:) leuk beesje!
en iedereen zegt dat ie sloom is maar ik heb met hem voorop gereden en hij kan keihard! OK dan!
veder vind ik het superr jammer dat nouscka weg is echt zonde!!! was zon mooi beesie! als ik het zo over Markelo heb kan ik helemaal niet meer wachtte! Huilen


Noeshka was zeker mooi!! maar vind het ook best zielig voor Angelica, .. zomaar haar dochter na een aantal jaren uit haar leven gehaald!
Beauty had in de herfst tijdens de dagtocht in een plas liggen rollen met het meisje er nog op!! Bloos! Was echt erg, die hele pony was grijs/zwart! Scheve mond En dat meisje helemaal zeiknat! Scheve mond Terwijl hij begin van die week nog een Duits meisje eraf gekletterd had!! Verward

beetje vreemd paard!! Verward

Stephanie

Berichten: 11654
Geregistreerd: 29-11-03
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-04 19:47

MiGzi_MiQ schreef:
Yup Pluim staat er nog!! Hij was eerst ook Privepony, echt een superknol vind ik dat! En valencia en Arabel, Tsja.. Valencia vind ik zelf niet zo Verward .. Hahaa *LOL* ,

klopt dat is de reden dat die niet verkocht word Tong uitsteken
jammer Haha!
maarja heb nu mijn eigen liefde dus Haha! ...
daar hoef ik niet meer zo over te denken Tong uitsteken Haha!

Biepje

Berichten: 2760
Geregistreerd: 14-07-04
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-04 19:56

Ja, als je bekijkt dat ik Bianca net snel genoeg vind, dan vind ik er toch een paar supertraag hoor: Mirakeltje (he Elsbeth Knipoog ), Floris (he Elsbeth Knipoog ), Matador,... Maar ze zijn eigenlijk gewoon allemaal wel leuk om mee te rijden, maar Bianca en Onix zijn toch wel de toppertjes!

marleentjuh

Berichten: 157
Geregistreerd: 06-12-03
Woonplaats: groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-04 20:02

Morgen ga ik naar Markelo!! Haha! ik heb zoon zin hea!!
Het wordt vast leuk!! :p

Madeloenie
Berichten: 7
Geregistreerd: 09-11-04
Woonplaats: Maarssen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-04 20:04

Helemaal mee eens Haha! en Romeo hoort er ook nog bij en niet te vergeten danny en isabella maarja ik word steeds groter!! Verward naja nu groei ik niet meer OK dan! eingelijk zijn idd bijna alle paardjes wel leuk Lachen maar heb nu lekker me eigen paardje! kan niet wachtten om met Luno naar markelo te gaan lekker in de bossen rijden Lachen Lachen Lachen

MiGzi_MiQ

Berichten: 744
Geregistreerd: 22-05-04
Woonplaats: Amsterdam!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-11-04 20:56

marleentjuh schreef:
Morgen ga ik naar Markelo!! Haha! ik heb zoon zin hea!!
Het wordt vast leuk!! :p


Veel plezier dan heh!!.. Heb je al een voorkeur op wie je wil?! Lachen En Biepje, Mirakel kan superhard gaan, alleen je moet er zelf goed voor werken!! Tong uitsteken

Guinevere

Berichten: 5601
Geregistreerd: 22-04-03
Woonplaats: Verenigde Staten

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-04 03:47

Zo een beetje laat, maar hier nog de foto van Mirakel
Afbeelding

En nog eentje van Daisy
Afbeelding

marleentjuh

Berichten: 157
Geregistreerd: 06-12-03
Woonplaats: groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-04 08:35

MiGzi_MiQ schreef:
Veel plezier dan heh!!.. Heb je al een voorkeur op wie je wil?! Lachen En Biepje, Mirakel kan superhard gaan, alleen je moet er zelf goed voor werken!! Tong uitsteken



Ja ik ga op Bianca!! Haha!

MiGzi_MiQ

Berichten: 744
Geregistreerd: 22-05-04
Woonplaats: Amsterdam!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-11-04 11:20

Woow Guinevere, dat zijn wel hele oud foto's??? Klopt dat? Maar wel leuk zeg!! *LOL*..

Mies2

Berichten: 339
Geregistreerd: 29-04-04
Woonplaats: Hoofddorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-04 14:26

Wat leuk zeg!!

Ik ben 3 jaar geleden met mijn paard en pony daar ook op vakantie geweest een weekje.
Wij (mijn moeder, vader, broertje en ik) zaten in een huisje.
Mijn paard en pony stonden in de stallen waar de meeste pension paarden staan, mijn paardje had er al moeite mee om over zijn boxdeur te kijken maar me ponyy zag helemaal niks...hahaha!
Ik heb een onwijs leuke week gehad!
Ik heb gedeeltelijk mee gedaan met het ponykamp daar ik heb ook afventoe gewoon gereden omdat mijn paard dat soms echt ff nodig had en het spring gedeelte deed ik ook niet mee, mijn pony vond het ook heerlijk!Met hem kon ik alles doen...bv met een stel meiden zonder zadel het bos in galoperen, je weet wel dat stuk wat van stal naar boven loopt naar het bos.
Ik vond het erg leuk en ik ga zeker nog eens...
Misschien kom ik je dan wel tegen...??

Groetjes

Kusia

Berichten: 4225
Geregistreerd: 27-02-03
Woonplaats: Rhoon

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-04 14:33

Wat leuk om foto's van de Erve Meenderinkboer te zien! Ik ben er 3 zomers geweest en was er 11 jaar geleden voor het laatst. Robin was mijn favo, maar in het laatse jaar was hij verkocht Verdrietig Toen mocht ik Jurist een hele week 'lenen'.
De bungalows waren toen nog in de maak, zater jullie daar nu in?

Guinevere

Berichten: 5601
Geregistreerd: 22-04-03
Woonplaats: Verenigde Staten

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-04 15:16

Valt mee, ze zijn allebei van vijf jaar geleden. Mirakel was toen volgens mij nog iets breder/dikker dan op jouw foto's, maar dat weet ik niet zeker. Daisy stond een beetje te miepen omdat ze naar de hoefsmid moest. Haha!

marleentjuh

Berichten: 157
Geregistreerd: 06-12-03
Woonplaats: groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-04 16:02

Joepie ik ga zometeen heen!! Haha! wat heb ik een zin zeg Tong uitsteken
Als het goed is mag ik op Bianca!! Tong uitsteken

MiGzi_MiQ

Berichten: 744
Geregistreerd: 22-05-04
Woonplaats: Amsterdam!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-11-04 21:24

Mies 2, ik ga 2x per jaar dus zal je vast ooit wel eens tegenkomen!! Lachen

En Kusia, 11 jaar geleden is wel lang geleden heh Lachen Dus Robin en Jurist ken ik niet!! Lachen Maar de bungalows worden nu voor vakanties en verhuur gebruikt, alleen de 12 persoonsbungalow wordt voor ponykampen gebruikt! *LOL* Wel gezellig hoor!! Bloos

Guinevere schreef:
Daisy stond een beetje te miepen omdat ze naar de hoefsmid moest.
Daisy, Ach... Tong uitsteken Jankerd hwhawa.. *LOL*

andor

Berichten: 873
Geregistreerd: 31-05-03
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-04 23:32

Kusia schreef:
Wat leuk om foto's van de Erve Meenderinkboer te zien! Ik ben er 3 zomers geweest en was er 11 jaar geleden voor het laatst. Robin was mijn favo, maar in het laatse jaar was hij verkocht Verdrietig Toen mocht ik Jurist een hele week 'lenen'.
De bungalows waren toen nog in de maak, zater jullie daar nu in?


Ken jij dakota dan misschien ook? En zo ja heeft iemand nog foto's!!! Ben heel erg benieuwd!!

MiGzi_MiQ

Berichten: 744
Geregistreerd: 22-05-04
Woonplaats: Amsterdam!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-11-04 23:50

Andor, dat groepje met wie ik altijd naar Markelo ga komen al veel langer dan ik daar.. Kan wel één van hun vragen of ze nog foto's hebben.
Één meisje is daar praktisch geboren, zal es rondvragen!!

dakota
Berichten: 420
Geregistreerd: 31-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-04 10:19

MiGzi_MiQ schreef:
Andor, dat groepje met wie ik altijd naar Markelo ga komen al veel langer dan ik daar.. Kan wel één van hun vragen of ze nog foto's hebben.
Één meisje is daar praktisch geboren, zal es rondvragen!!


Super dat je ff wil rondvragen OK dan! . Ik zal straks ook nog ff wat foto's van de Ervemeenderinkboer opzoeken en scannen. En natuurlijk ook nog wat foto's van mn lieve Dakota *LOL* !.
En ik ben wel benieuwd welke verhalen je over Dakota heb gehoord Haha!