Zorro naar de Paardenkamp/Soest 23-08-04

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Saar01
Berichten: 3524
Geregistreerd: 09-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-04 11:14

Mooi plekje heeft hij daar, leuk paardje ook *LOL*

Rinskee
Berichten: 3916
Geregistreerd: 12-07-04
Woonplaats: In nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-04 14:42

hoe oud is je paardje? mooi paardje rij je er ook wedstrijden mee??

letziforevr

Berichten: 2553
Geregistreerd: 27-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-04 20:44

hahahaha...rij je er wedstrijden mee???

hij staat in het paardenrusthuis in soest!!
ik las trouwens net op de site dat zorro het 360-ste paard daar is.
ben er wel eens geweest en heb toen besloten..ondanks dat merano nu pas 10 is,dat hij daar op de lijst ging!
daar kan hij een hele mooie ouwe dag hebben !

Jaike
Berichten: 2349
Geregistreerd: 09-11-03
Woonplaats: Genemuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-04 20:55

Hé Gouda, wat fijn voor je dat hij het zo naar z'n zin heeft!

Hoe is de dag en het afscheid je bevallen, was er inderdaad nog iemand van de krant?
Veel succes, ook met je nieuwe paard, dat zal ook vast helpen om je hieroverheen te helpen, dan heb je weer wat omhanden en kun je je verhalen en liefde kwijt, heel veel sterkte Ach gut

Goh, nu zal ik die foto van Zorro met m'n halster wel nooit meer krijgen Tong uitsteken Knipoog

Horse_

Berichten: 10284
Geregistreerd: 26-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-04 08:57

Jaike schreef:
Hé Gouda, wat fijn voor je dat hij het zo naar z'n zin heeft!

Hoe is de dag en het afscheid je bevallen, was er inderdaad nog iemand van de krant?
Veel succes, ook met je nieuwe paard, dat zal ook vast helpen om je hieroverheen te helpen, dan heb je weer wat omhanden en kun je je verhalen en liefde kwijt, heel veel sterkte Ach gut

Goh, nu zal ik die foto van Zorro met m'n halster wel nooit meer krijgen Tong uitsteken Knipoog


De dag was goed verlopen viel mij mee hoe zorro reageerde. Alleen valt mij erg tegen dat ik nu zo verdrietig ben. Ga morgen weer kijken waar hij nu staat want vandaag worden er groepen gevormd. Foto van zorro met het halster komt niet meer nee. Ik heb hem een nylon halster mee gegeven. Het nieuwe paard is gister goedgekeurt allemaal 1-tjes gekregen op de foto's alleen op de kogels 2-tje. Zaterdag komt ze waarschijnlijk heel raar kan nog geen eens echt blij zijn vanwege het gemis van zorro.

Jaike
Berichten: 2349
Geregistreerd: 09-11-03
Woonplaats: Genemuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 10:44

Ik kan me dat dubbele gevoel heel erg voorstellen.........ik heb zoiets meegemaakt toen onze vorige waakhond overleed en we de nieuwe hond al na 2 dagen kregen. Ik had trouwens helemaal niet meegekregen dat je al zover was met een nieuw paard, gefeliciteerd met haar!
Aan het begin heb je denk ik ook het gevoel dat je Zorro inruilt, maar dat is echt niet zo, knuffel hem maar goed vanmiddag, dat zal je goed doen Ach gut

Horse_

Berichten: 10284
Geregistreerd: 26-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-04 10:55

Jaike schreef:
Ik kan me dat dubbele gevoel heel erg voorstellen.........ik heb zoiets meegemaakt toen onze vorige waakhond overleed en we de nieuwe hond al na 2 dagen kregen. Ik had trouwens helemaal niet meegekregen dat je al zover was met een nieuw paard, gefeliciteerd met haar!
Aan het begin heb je denk ik ook het gevoel dat je Zorro inruilt, maar dat is echt niet zo, knuffel hem maar goed vanmiddag, dat zal je goed doen :(:)

Denk niet dat ik vandaag naar hem kan gaan kijken. Moet werken en daarna eten en boodschappen doen. Paardenkamp sluit om 4 uur hij stond tot vandaag in een weiland die ik wist te vinden maar vandaag zouden de groepen gevormd worden en zou hij ergens anders heen gaan. Dus kan in pas zaterdag om te vragen waar hij staat de weilanden liggen soms verscholen en ver uitelkaar.

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 14:48

Hij ziet er echt heel goed uit voor zijn leeftijd. Hij gaat het vast ontzettend naar zijn zin krijgen in Soest. Ga je hem vaak opzoeken? Blijf je eigenlijk nog eigenaar?

Horse_

Berichten: 10284
Geregistreerd: 26-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-04 14:52

Hij ziet er zeker aardig uit vind ik als ik hem met leeftijdsgenoten vergelijk. Lichamelijk is hij wel minder vaak stram enzo maar dat hoort erbij. Ik probeer hem zo vaak als kan op te zoeken. Door de weeks word het moeilijk omdat ze tot 16.00 uur geopend zijn en ik full-time werk maar in het weekend ga ik zeker. Eergister ben ik wel stiekum wezen kijken omdat ik wist in welk weiland hij stond tot vandaag kon je vanaf de weg bij alleen mag je er niet in dat is wel jammer maar wel begrijpelijk. Hij is nu niet meer van mij heb afstand moeten tekenen. Ze bellen wel op als het paard erge verwondingen heeft en er beslissingen genomen moeten worden daar ben ik wel blij mee.

Nadir

Berichten: 12722
Geregistreerd: 12-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 15:08

Het ziet er naar uit dat hij het naar zn zin heeft... Ach gut
Ik zal kijken of ik 'm zie als ik er langs rijd...

Horse_

Berichten: 10284
Geregistreerd: 26-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-04 15:34

xtwisterx schreef:
Het ziet er naar uit dat hij het naar zn zin heeft... Ach gut
Ik zal kijken of ik 'm zie als ik er langs rijd...

Dank je vind het leuk om wat over hem te horen. Heb ook al een bokker per pb gesproken die hem de 23e s-middags zijn vliegenkap nog om heeft gedaan. Wat is de wereld toch klein he.

Kirsty

Berichten: 695
Geregistreerd: 24-08-03
Woonplaats: Wageningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-04 10:03

Hoi, heel veel sterkte. Ik snap best dat je het nu moeilijk hebt! Ik kom in ieder geval op de open dag ook kijken, want 23 augustus is me dus niet gelukt, doordat ik introductie in wageningen had. Maar ik heb al die tijd je topic gevolgd en nu ben ik weer thuis en ben ik blij te horen dat Zorro wel goed geintregreerd is, ik vind het dus alleen naar hoe ze daar met de mensen omgaan. Goed tuurlijk je staat hem af, maar het is toch logisch dat je wilt weten waar die staat als die verkampt is, ik zou gewoon bellen en vragen hoor! Heel veel succes ermee en ik heb al voor volgende week zaterdag met iemand afgesproken gaan we ook even kijken, alleen is mijn digi in de intro gemold, dus foto´s worden het niet! Helaas!

adnil
Berichten: 915
Geregistreerd: 30-06-04
Woonplaats: Stein

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-04 13:23

veel sterkte met het gemis van zorro!.. zoals ik al in je vorige topic had gezegd heb ik de 23e aan je gedacht!!.. het is toch altijd rot om een paard weg te moeten brengen.. ook al weet je dat het goed is zo...

EsZiej
Berichten: 30
Geregistreerd: 29-08-04
Woonplaats: Stadskanaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-04 16:07

leuke foto's en nog veel sterkte!! Haha! Knipoog

Rinskee
Berichten: 3916
Geregistreerd: 12-07-04
Woonplaats: In nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-04 20:10

essieintown schreef:
hahahaha...rij je er wedstrijden mee???

hij staat in het paardenrusthuis in soest!!
ik las trouwens net op de site dat zorro het 360-ste paard daar is.
ben er wel eens geweest en heb toen besloten..ondanks dat merano nu pas 10 is,dat hij daar op de lijst ging!
daar kan hij een hele mooie ouwe dag hebben !



hahah soriej was foutje Bloos!

Horse_

Berichten: 10284
Geregistreerd: 26-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-08-04 09:49

Ben gister weer wezen kijken (zowat iedere dag Bloos ) en hij stond er goed bij. Hij is verliefd op de leidster van de kudde echt schattig om te zien Lovers
Toch doet het wel pijn dat ik hem al een week niet heb kunnen aaien. Hij komt niet naar mij toe als hij in het land loopt dat heeft hij nooit gedaan en nu al helemaal niet meer in de kudde.

Monster

Berichten: 9515
Geregistreerd: 04-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-04 21:09

Mooi joh! dat hij dat allemaal kan/mag Lachen