Rondje rijden "ZONDER IETS"

Moderators: Neonlight, balance, C_arola, Sica

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Samantha_

Berichten: 10834
Geregistreerd: 20-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-04 14:09

Ik vind t ook een beetje gevaarlijk.
Maar leuke foto's.

TOETJOEEE

Berichten: 438
Geregistreerd: 25-02-04
Woonplaats: Amstelveen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-07-04 14:19

Daphne_Oxo schreef:
Zo Jij durft..!!
Echt gaaf dat je paardje dat kan..

Ik kan niet eens zonder zadel op Oxo komen.. Want dan gaat ie aan de wandel.. Dus dan val ik er weer vanaf.. Rolleyes Haha..

Hmm.. Er loopt toch iemand naast..?? Die foto's maakt..?? Houd die hem dan niet af en toe vast..??

T blijft natuurlijk wel riskant.. Maar ik ook niet herhalen wat anderen zeggen.. Knipoog Want dat heb je al gehoord.. Knipoog haha..



Jaa er loopt iemand naast, dat is een vriendin op beauty's volle zus (sunny0 profiel)
Nee, die houd haar niet vast...
Op de weg is ze braver als in het bos, want in het bos ga ik oook in galop en zo, en op de weg natuurlijk niet!!

Assiej
Berichten: 3670
Geregistreerd: 26-11-03
Woonplaats: vlaardingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-04 14:38

ik ga je neit vertellen dat het gevaarlijk is, dat ik ga niet mee lopen praten met de anderen...

ik vind het erg knap dat jullie zo'n sterke band hebben. Zelf zou ik het nooit kunnen bereiken, ik heb een arabier.. en tjah het schrikachtige zit nou eenmaal in het bloed.

Je hebt trouwens een leuk paardje, en waar gebruik je het touwtje voor?? knap hoor!!

Babeth

Berichten: 9333
Geregistreerd: 18-06-04
Woonplaats: Jupiter, FL, USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-04 15:17

Het kan ook met een arabiertje hoor!!
Op een oude stal van mij stond ook een arabier, deden ze het ook mee, maar niet op de weg.

Ik vind het ook heel gevaarlijk wat je doet, want hoe braaf een paard ook is,
ze kunnen altijd onvoorspelbaar reageren. En stel dat er wat gebeurd, jij moet alles betalen want jij hebt de schuld!!

Maar ik vind het wel ontzettend knap hoor!! Maar ik zou als ikjou was het in een omheint gebied doen. Kan er tenminste niks gebeuren. Knipoog

nielsforever
Berichten: 719
Geregistreerd: 16-06-04
Woonplaats: groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-04 16:17

Scheve mond ik vind het wel knap dat je het durft hoor.ik durf met alles nog niet eens zo goed naar buiten.we hebben wel twee tegenovergestelde rassen.dat wel.maar goed ik zou het dan nog niet doen hoor.zometeen loppt tie weg ofzo..... Verward
en noem je dit ras geen tinglinger??{geintje ff tussen door} Tong uitsteken

paardjuh

Berichten: 3987
Geregistreerd: 26-12-03
Woonplaats: Vasse

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-04 16:46

zo heey je moet wel heel erg veel vertrouwen in je paard hebben omdat te doen, zeer knap *LOL*

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-04 16:57

Naomi en Beauty hebben volgens mij een geweldige band... ik geloof niet dat ik iets gezien hebben wat die 2 niet met elkaar kunnen, daar zit gewoon heel veel vertrouwen. Normaal gesproken zou ik dit soort dingen ook eng vinden, maar voor Naomi en Beauty maak ik een uitzondering... Stiekem ben ik wel een klein beetje jaloers op je Naomi!

Sosha

Berichten: 3126
Geregistreerd: 31-03-04
Woonplaats: Rhenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-04 17:29

Super !!!! Iedereen heeft er toch altijd de mond van vol dat het paard vertrouwen in de ruiter moet hebben? Hier geeft de ruiter het goede voorbeeld!

Maar natuurlijk "KIDS, DON'T TRY THIS AT HOME" *LOL*

I_love_noor
Berichten: 663
Geregistreerd: 27-05-04
Woonplaats: Noord-Holland, Nieuw-vennep

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-04 18:05

*weet niet wat ze ervan moet denken* Ik vind dit dus echt heeeeeel gevaarlijk....maar ook heel knap!!!!! IK zou wel minstens een cap op doen en dit losrijden vooral NIET op de weg. In het bos vindt ik al gevaarlijk genoeg :S !!!

Duhelo

Berichten: 28602
Geregistreerd: 29-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-04 18:12

kun je dan niet voor de zekerhedid een halster aandoen, met touwtjes aan, op de weg of als het nodig is hou je haar vast, anders laat je de touwtjes gewoon op haar hals liggen

verder echt wel knap hoor *LOL*

Alieta

Berichten: 820
Geregistreerd: 01-03-04
Woonplaats: Hoogeveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-04 18:49

Vonnie84 schreef:
Ik vind het eerlijk gezegd vrij gevaarlijk......


ben ik het helemaal mee eens..( wat nou als die ervandoor vliegt?)

Gentle_Giant

Berichten: 2058
Geregistreerd: 18-06-02
Woonplaats: Hendrik Ido Ambacht

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-04 19:51

Super leuke foto's

Hahahahaha ik zal t niet meer zeggen.. ik rijd namelijk ook vaak met mijn pony zonder iets, maar op de weg voor de zekerheid minimaal een touwtje om zijn nekkie, of ik t nu laat hangen of niet, maar je weet nooit toch?
Gelukkig schrikt de mijne ook van weinig tot nix, maar ja t blijven vluchtdieren.

Nogmaals ik vind het wel super om het te zien en k ben super trots op jullie echt super vertrouwen OK dan!

GA ZO DOOR.... wel voorzichtig he?! (touwtje Schijnheilig )

TOETJOEEE

Berichten: 438
Geregistreerd: 25-02-04
Woonplaats: Amstelveen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-07-04 19:55

Trex schreef:
Super leuke foto's

Hahahahaha ik zal t niet meer zeggen.. ik rijd namelijk ook vaak met mijn pony zonder iets, maar op de weg voor de zekerheid minimaal een touwtje om zijn nekkie, of ik t nu laat hangen of niet, maar je weet nooit toch?
Gelukkig schrikt de mijne ook van weinig tot nix, maar ja t blijven vluchtdieren.

Nogmaals ik vind het wel super om het te zien en k ben super trots op jullie echt super vertrouwen OK dan!

GA ZO DOOR.... wel voorzichtig he?! (touwtje Schijnheilig )


Dankje!!!!!
Leuk dat je dat ook allemaal kan met je pony!!

Melliejj

Berichten: 176
Geregistreerd: 23-06-04
Woonplaats: eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-04 23:17

Relax!

Wranglerbutt

Berichten: 10396
Geregistreerd: 24-04-04
Woonplaats: Kamp'n

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-04 03:17

@Toetjoeee,

ik vind jouw foto's getuigen van 100% vertrouwen tussen jou en je paard.
Het wederzijdse plezier straalt er aan alle kanten vanaf. OK dan! In 1 woord: GEWELDIG!

RanouK

Berichten: 3571
Geregistreerd: 30-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-04 11:15

Voor dit moet je je paard super vertrouwen en naar mijn weten een heel klein beetje gek zijn. :D Verward
Ik ken weinig mensen die je dit gaan naapen.
Maar je hebt zekerweten een perfecte band met je paardje.

Geaa

Berichten: 3626
Geregistreerd: 19-06-04
Woonplaats: Ergens in het groenste dorp!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-04 17:06

ja volgens mij moet je je paardje wel heel goed vertrouwen ..!!
ik zou het net durven denk ik, zometene gebeurd er wel iets maar dat is iedereens eigen wil !! niet aanvallend bedoelt ofzo iets!! Tong uitsteken
maar ik vind het heel knap van je !! heel goed gedaan om het zo maar te zeggen Haha!

Lowara

Berichten: 25345
Geregistreerd: 25-11-02
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-04 17:41

Superknap hoor! wat een braaf beestje Lachen enne, zelfs met zadel en hoofdstel kunnen er nog ongelukken op de weg gebeuren, jij kent zelf je paard het beste,en weet waarschijnlijk wel waqar deze ongeveer bang voor is en waar niet. Ikzelf doe het ook welleens met Lowara een stukje in het bos, maar halverwege draait ze toch altijd weer om. (ehm tjah..)

roos_numan

Berichten: 1201
Geregistreerd: 15-02-04
Woonplaats: heerhugowaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-04 18:26

Zo wat knap! Je heb een zeer goede band met je pony! is dat iets van dat natuurgedoe ( ik weet niet hoe je dat schrijft ) me vriendin doet dat ook, ik vind het SUPER dat je dat doet en hoe je duidelijk een goede band heb opgebouwd! ( een vraggie hoe heb je dat gedaan ??? ben eigenlijk wel een beEtje jaloers.. Bloos )

Shetfan

Berichten: 1590
Geregistreerd: 09-11-03
Woonplaats: Amsterdam en Beusichem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-04 18:34

Ik vind het echt supergaaf dat je dat kan met hem. Wat een vertrouwen *LOL* .
Maar waarom niet gewoon een halster met een touwtje. Als je die niet gebruikt, blijft het rijden zonder "iets" maar als er dan wat is, kan je ingrijpen.

guccio

Berichten: 2105
Geregistreerd: 18-02-04
Woonplaats: in 't zeeuwse land

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-04 19:36

echt supercool!! en waarschijnlijk weet jij als beste wat er met beauty kan en niet kan!! lijkt me echt relax zo te rijden, ik mis alleennog de échte vrije natuur.........!! (zowieso hier in nl)

Ode

Berichten: 1537
Geregistreerd: 23-06-03
Woonplaats: velsen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-04 19:46

Je bent gek dat je dat doet.
Wel ontzettend gaaf dat het kan.........maar op straat zou ik toch even een hoofdstel of halster omdoen.

snowdon

Berichten: 26260
Geregistreerd: 07-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-04 14:52

OK dan! OK dan! OK dan! Ik vind het echt geweldig! Ik heb het alleen nog maar in de polder gedaan, maar was een beetje te terughoudend om echt ver te gaan. Ooit ga ik ook nog eens met Snowdon zo een buitenrit maken, maar wel met touwtje om de hals.

SharirBobby

Berichten: 2409
Geregistreerd: 28-02-03
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-04 15:01

zo jij hebt lef! en een heel gehoorzaam paard Lachen knap hoor.

zelf durf ik dat alleen maar in de wei, buiten liever een halster met touw, kvertrouw m'n pony anders niet zo Knipoog

carow

Berichten: 362
Geregistreerd: 12-03-04
Woonplaats: maasdijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-04 15:02

Leuk paardje knap dat je zo durft te rijden.