Wat nou schoppen?

Moderators: Neonlight, balance, C_arola, Sica

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Eve_lien

Berichten: 12252
Geregistreerd: 04-05-04
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-04 20:06

Hmmm vond het wel een creatieve oplossing Lachen

lonnetje
Berichten: 51
Geregistreerd: 08-07-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-04 20:10

whahaha grapping bedacht zeg!

Sosha

Berichten: 3126
Geregistreerd: 31-03-04
Woonplaats: Rhenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-04 20:15

Elise schreef:
Ja zeker.. paarden bewegen snachts ook genoeg hoor
Het is menselijk gedrag paarden snachts op stal te zetten, wij gaan zelf 'op stal' en hebben het idee dat dat voor paarden ook fijn is. Kan ook best fijn zijn als het keihard staat te plenzen ofzo, daar niet van Haha! Maar over het algemeen nergens voor nodig eigenlijk.


Nou, dan heb je denk ik een paar nieuwsberichten gemist. Bijna alle mishandelingen en diefstallen van paarden vinden 's-nachts in de wei plaats. Mijn paarden staan dus 's-nachts altijd op stal!

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-04 07:09

Debo schreef:
vind een paard alleen in een achtertuin een stuk diervriendelijker als dit.. Schijnheilig ... paard zal vast een hele goede reden hebben zo tegen zijn stal te schoppen... arm beest



ooooohhhh.......... ben heel hard op zoek gegaan naar de bek valt open smiley.... maar kan m zo even niet vinden.

was jij nou geslaagd voor je opleiding???

Ik kan me niet voorstellen dat iemand ..........................

nou ja jullie willen het vast niet weten wat er nu allemaal in mn koppie ronddwarreld........... ben iig ernstig verbaasd Clown

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-04 07:10

Debo schreef:
ja omdat ie t zo naar zijn zin heeft in zijn stal vind dit pas echt dierenmishandeling.. zal niet raar staan te kijken als t beest dood in zijn stal ligt door een hartstilstand van schrik...

maarja iedereen weet wat t beste is voor zijn paard he... Frusty


Haha! Haha! Haha! ,

nnneeeeeii.... laten we afspreken, EEN domme opmerking per dag oke Haha! Haha! anders kan ik het allemaal niet meer bijhouden

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-04 10:06

hey..spssssttt
hier mochten we het niet meer over hebben in dit topic
we waren het er allemaal over eens hoe belachelijk zich weer eens maakt

Barmat
Berichten: 8293
Geregistreerd: 25-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-04 10:40

*worstel*

Ik ben door alle pagina's heen en ga nu ook even mijn - uiteraard ongezouten - mening geven (kheb een naam hoog te houden natuurlijk)

- Sjuim: geweldig verzonnen! Je ziet maar dat vindingrijkheid gedurende de eerste uren van de dag sterk wordt gestimuleerd Haha!
(Arme Ozep.... ghe ghe)

- Debo: Ik vind je een enorme penny-meid! Ik had wel anders verwacht van iemand die pleit volwassen te zijn (je kúnt dit niet menen)

Feit is dat paardjes soms over je heen dreigen te lopen, je uit proberen en soms stoute dingen doen. Feit is ook dat wij als zijnde de baasjes van deze diertjes er voor moeten zorgen dat het allemaal wel normaal blijft gaan. Helaas kun je tegen een paard die om 5 uur gaat jengelen om eten niet zeggen dat hij niet mag schoppen (neej, ook IK kan dat niet, believe it or not) dus zul je het op een andere manier duidelijk moeten laten worden dat zijn gedrag ongewenst is.

Een kind geef je een lel op zijn billen, een paard plens je koud water over zijn sodemieter... Hij snapt het, wij zijn blij...

amen Haha!

Saltow

Berichten: 1117
Geregistreerd: 20-03-03
Woonplaats: Ninove-City (Belgie)

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-04 11:27

GohGoh
Gemeen !
En hoe reageerd ongeduldig paard nu ?
Kvind het best erg...
Kzou toch niet te veel spuiten moest ik jou zijn !
Paard zal best wel schrik hebben !
Xx Saltow xX
Laatst bijgewerkt door Saltow op 17-07-04 11:30, in het totaal 1 keer bewerkt

holly
Berichten: 8840
Geregistreerd: 26-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-04 11:27

Of het een goed iets is, kan alleen sjuimpje weten....

Creatief verzonnen is het wel.

Iedereen zie je denken aan Ozep, ben ik dan de enige die erom moet grappen omdat Sjuim waarschijnlijk even vergeten is dat je een natte stal ook weer moet schoonmaken Tong uitsteken Haha! OK dan!
Ik zie er al helemaal staan: Gatverdamme alles plakt, oh had ik dit maar nooit gedaan, k*t werk.... Cool
Laatst bijgewerkt door holly op 17-07-04 11:30, in het totaal 1 keer bewerkt

ssssuus

Berichten: 3165
Geregistreerd: 16-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-04 11:29

zozo.. ben eindelijk klaar.. ik heb alles gelezen.. maar dan ook ALLES!! tjah.. wat moet ik er van zegge Tong uitsteken ik vind het een geweldige oplossing! Cool Word er alleen een beetje gek van dat sommige mensen alles weer beter weten Scheve mond

holly
Berichten: 8840
Geregistreerd: 26-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-04 11:31

Suusjwah schreef:
Word er alleen een beetje gek van dat sommige mensen alles weer beter weten Scheve mond

Met foto's blijkt dat altijd zo te zijn, ach je went eraan.

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-04 18:02

runningkawa schreef:
hey..spssssttt
hier mochten we het niet meer over hebben in dit topic
we waren het er allemaal over eens hoe belachelijk zich weer eens maakt



zorrie had het niet gelezen

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-04 18:04

Volgens mij krijgen we in de loop van de week een fotoreportage van een bepaald paard geniettend van een wasbeurt............. denk ik zomaar hoor, ik weet het natuurlijk niet zeker Haha!

Ing__

Berichten: 11173
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-04 18:18

gijsenkim schreef:
Volgens mij krijgen we in de loop van de week een fotoreportage van een bepaald paard geniettend van een wasbeurt............. denk ik zomaar hoor, ik weet het natuurlijk niet zeker Haha!


ah zou je denken Haha!

__Nathalie__

Berichten: 15012
Geregistreerd: 11-05-04
Woonplaats: Elburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-04 18:54

Dierenmishandeling? het is erger als hij zijn poot kapot trapt tegen die deur. Mijn pony trapte ook als ze eten gingen geven, die heeft 3maanden op rust in het weiland moeten staan omdat der pees bijna door gescheurt was door dat hij 1 keer te hard tegen de wand mepte.

vind het een crea oplossing!!

Talisa

Berichten: 8972
Geregistreerd: 18-06-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-04 19:48

ja idd zet het bij crea bea Tong uitsteken Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-04 20:35

Ik zie hem net pas. Super oplossing!! OK dan! Dit is inderdaad beter dan pezen stuk schoppen tegen de deur!

marjoleinie

Berichten: 1521
Geregistreerd: 20-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-04 21:09

super oplossing.
Ajoh hij moet gewoon niet zo dreinen, als ik zo soft was met nozem dan was hij de baas over mij en dat zou niet best wezen Scheve mond
nee is nee klaar OK dan!
Mooie stallen trouwens *LOL*

Kwanyin
Berichten: 18995
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: belgië

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-04 22:18

Breitling schreef:
Dierenmishandeling? het is erger als hij zijn poot kapot trapt tegen die deur.

jup dat is waar. Ik ken ook een paard die het niet kon laten om tegen de deur te schoppen, met het gevolg dat hij 4 weken kreupel liep. Dan lijkt dit mij toch iets prettiger Haha!
Maar wat ga je nu doen bij tropische temperaturen? Stel dat het over dertig graden is en de stal is snikheet en benauwd, dan denkt ie als ik nu goed hard schop krijg ik een lekker verfrissende douche Haha!

Tivoli

Berichten: 8709
Geregistreerd: 16-09-03
Woonplaats: Leidse Achterhoeker

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-04 22:19

*zucht*
altijd weer datzelfde:
ow wat zielig,ow wat slecht ben jij voor je paard...ALTIJD COMENTAAR!

ik vind het een goede oplossing hoor,sommige paarden nemen nou eenmaal wel eens een loopje met je,en dat moet even rechtgezet worden.
ik weet bijna zeker dat 'dat arme paard' niet meer zo achtelijk staat te schoppen Clown
in ieder geval...ik blijf erbij:ik vind het ziek dat iedereen altijd zo moet zeiken op andermans zaken..
[edit:typfoutje verbeterd]

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-04 23:24

gijsenkim schreef:
Volgens mij krijgen we in de loop van de week een fotoreportage van een bepaald paard geniettend van een wasbeurt............. denk ik zomaar hoor, ik weet het natuurlijk niet zeker Haha!

Met de buitenspuit, van een afstandje, vindt hij heerlijk!!!!
Maar ja, Ozep hoefde ook niet met krap 1,5 jaar kunstjes te doen voor het baasjes ego!

Buckje
Berichten: 19862
Geregistreerd: 22-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-04 23:52

HAHA IK ZIE HET TOPIC NU OOK PAS. WEL EEN GEINIG EN SLIM IDEE HOOR, HAHA

Buckje
Berichten: 19862
Geregistreerd: 22-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-04 23:52

oliebol sorry me capslock sotnd aan

Barmat
Berichten: 8293
Geregistreerd: 25-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-04 10:46

Lovely schreef:
Maar ja, Ozep hoefde ook niet met krap 1,5 jaar kunstjes te doen voor het baasjes ego!


Oei, dat klinkt vals.... Tong uitsteken Haha!

marel

Berichten: 681
Geregistreerd: 03-12-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-04 11:00

Ik dacht dat Debo een grapje maakte, maar ze schijnt het echt te menen Verward Ik vind dat oprecht sneu voor haar dat ze zo denkt, maar vind het ook enigzins jammer dat er zo over door wordt gezeurd, houd de eer aan jezelf en blijf on-topic!
Ik moet zeggen dat ik het een crea en juist diervriendelijke oplossing vind!