Wat nou schoppen?

Moderators: Neonlight, balance, C_arola, Sica

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
RelarDevi
Berichten: 26954
Geregistreerd: 23-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-04 17:37

Volgens mij heb ik hier ergens gelezen dat het Triumph was Knipoog

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-04 18:13

Debo schreef:
ja omdat ie t zo naar zijn zin heeft in zijn stal vind dit pas echt dierenmishandeling.. zal niet raar staan te kijken als t beest dood in zijn stal ligt door een hartstilstand van schrik...

maarja iedereen weet wat t beste is voor zijn paard he... Frusty


*proest*

En je gelooft zelf wat je schrijft? *LOL*

Alsof andere paarden niet stampen als ze willen eten? Dan zal jij je wel rotschrikken bij mij op stal, bijna 200 paarden, die blijven niet stil hoor als ze de voerkar horen en ze gaan net zolang door totdat ze hun eigen portie hebben Haha!

Toess

Berichten: 12028
Geregistreerd: 27-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-04 18:16

Debo beetje sneu om zulke domme dingen te zeggen alleen omdat iemand zegt dat ie t zielig vind dat jij je shetje in je achtertuin wil zetten?

Ik vind het een briljant idee *LOL*

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-04 18:23

Owww, wat triest van een bepaald persoon om nu in dit topic te gaan zitten katten, omdat Sjuim (en een helehoop andere personen) het niet met je eens is. Hoe oud was je ook alweer, 12 ofzo??? Misselijk

Ik vind het een prima idee Sjuimpje, van een kleddertje water zal hij het wel leren!!! OK dan!

Navidad
Berichten: 5290
Geregistreerd: 20-04-04
Woonplaats: Aalten / Vorden

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-04 18:36

Weet je wat ook wel eens kan helpen Lachen Gewoon een apart stuk rubber aan de stal hangen hebben wij ook dan dreunt het niet Lachen Maar idd wel slim bedacht Haha!

Tancreda4

Berichten: 24128
Geregistreerd: 12-01-03
Woonplaats: ZuidHolland

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-04 18:39

Debo schreef:
vind een paard alleen in een achtertuin een stuk diervriendelijker als dit.. Schijnheilig ... paard zal vast een hele goede reden hebben zo tegen zijn stal te schoppen... arm beest


Jeps, ETEN!!!!

Navidad
Berichten: 5290
Geregistreerd: 20-04-04
Woonplaats: Aalten / Vorden

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-04 18:39

Debo schreef:
vind een paard alleen in een achtertuin een stuk diervriendelijker als dit.. Schijnheilig ... paard zal vast een hele goede reden hebben zo tegen zijn stal te schoppen... arm beest


Hoezo arm beest Paard valt heus niet dood in zijn stal hoor, Is een goede methode beter als een shet in je achtertuin zo hoe dom kan je zijn :/

RelarDevi
Berichten: 26954
Geregistreerd: 23-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-04 18:52

Hoho, waarom eigenlijk zo tegen debo, ze heeft er moeilijk mee.. Laat haar toch, ( ik zou zelf heel graag een shet in mijn achtertuin willen plaatsen hoor)

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-07-04 19:19

Nou, hij doet het dus niet meer
Ik heb 2 keer de kraan 3 seconden open moeten zetten en sindsdien kan ik zelfs tot 8 uur uitslapen Party!!

En Debo,
nice try, ik denk alleen wel dat je het tegenovergestelde hebt bereikt van wat je in gedachten had Extreme duivel

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-04 19:30

wacht maar als je je paard nog eens wil wassen kan je lachen.. hoe maak je je paard bang van water.... ....

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-04 19:34

Ik denk dat je, net als in je andere topic, hier ook maar niet meer moet reageren. Je zet jezelf nogal voor schut zo...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-04 19:36

lang leve de vrije meninguiting op bokt... jullie mogen wel je mening geven en ik niet??? lijkt me sterk..ik zeg wat ik denk dat hoort toch op bokt? "elkaar tips geven, in het belang van het paard?" Schijnheilig nou bijdeze...

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-04 19:37

Alleen ménen wij het echt en bedoelen het goed, jij probeert nu iedereen onderuit te halen die niet in je straatje denkt.
Ik ga hier niet meer in dit topic reageren op jouw uitlatingen. Mocht je nog grieven hebben, dan kan je dat via PB persoonlijk tegen me zeggen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-04 19:39

ik haal niemand onderuit, ik vind het gewoon niet kunnen.. maakt me niet uit wie dit met zijn paard doet al was t ankie of sinterklaas..... ikvind t dierenmishandeling... en als ik dat zie zeg ik t ...

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-04 19:43

gelukkig heeft t goed geholpen!!

en zielig? helemaal niet hoor!

wacht maar debo, tot mexx om 5.00 de buurt wakker maakt omdat ie zn eten wil......kan je dit misschien ook wel gebruiken omdat je anders zelf niet meer kan slapen, en je buren ook niet
dan heb je par een probleem!

en durf te wedden dat sjuim Ozep nog gewoon kan wassen hoor! zo'n beest weet dondersgoed wanneer ie wel/niet iets verkeerd doet.

Ethelate

Berichten: 21123
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-04 19:43

Misschien eens tijd om je eigen gestarte topics, wat vragen te beantwoorden. Heb je 8 pagina's waar je lekker je mening over kan geven.

Hebben op stal ook een paar van die drammers, maar die krijgen gewoon een keer een borstel naar hun kop gegooit (niet raak overigens) en er is er nog geen een bang voor borstels. En nog nooit een paard zien smelten Haha! En Ozep staat iig niet alleen in een tuintje...

RelarDevi
Berichten: 26954
Geregistreerd: 23-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-04 19:45

Ik heb nu echt wel de idee dat jullie moeten ophouden over de tuin... Ze heeft er moeilijk mee, dat snappen jullie toch wel.. Ik vind het eigenlijk maar kinderachtige gedrag van jullie, elkaar onderuithalen!

En dan niet alleen jullie maar ook Debo..

Sosha

Berichten: 3126
Geregistreerd: 31-03-04
Woonplaats: Rhenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-04 19:47

Nou ja, geef toe...... de titel van dit topic blijft toepasselijk Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-04 20:09

gatverdamme debo
wat ben jij een raar mens zeg, tjee, ik dacht dat ik me niet meer kon verbazen om jou, maar het lukt je weer
reageer maar in die 2 topics van je, is nuttiger

Een paard in de regen word zeker ook bang van afspuiten?
sure

en als jou pony van ellende dood in de tuin ligt, kom je dan zeuren hoe zielig je bent?

Moddies kom maar op met de OW
bleh, ben dat gedoe met haar nu echt beu
pb het express niet, want iedereen mag het weten

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-04 20:15

ben het wel met RK eens

in je topic heb ik je serieus een antwoord gegeven, uit mn eigen ervaring(pony in woonwijk in v'hoven, niet mijn pony maar bij de achterburen en nu 3 paarden thuis in een boerendorp met toestemming gemeente ivm stankcirkel etc)

maar nu doe je toch wel heel erg kinderachtig

t is klote dat je geen tijd meer hebt voor rydar en mexx ivm noa(daarom hoef ik geen kinderen )en ik snap dat je mexx wil houden, maar castreer hem dan, vraag bij de gemeente een vergunning aan en hou 2 shetjes in de tuin, dan is ie toch aan huis, en niet alleen.(als de tuin groot genoeg is, desnoods een mini-shetje erbij ofzo)

uit eigen ervaring kan ik ook zeggen dat ondanks koeien, hertjes, geitjes&schapen als gezelschap een pony toch nog hardstikke eenzaam kan zijn(desje heeft 10 mnd alleen hier aan huis gestaan) ze leefde helemaal op toen Quentin erbij kwam, en sindsdien heeft ze wel last van verlatingsangst....klimt bijna over de boxdeur heen(bovendeur is open overdag) als ik met Q wegga, gelukkig hebben we nu een 3 paard erbij

dus wees wijs en zet je pony niet in zn eentje in de achtertuin, dat je hem dichtbij wil hebben ivm noa(waarom kan die niet gewoon mee naar de wei Verward ) kan ik snappen, maar hem persee alleen willen houden en hengst willen houden snap ik niet

castereren en een pony erbij, en noa heeft er dan strax ook nog wat aan!!

maar geen lage opmerkingen plaatsen over dierenmishandeling als iemand zn paard laat schrikken dmv wat water, dan laat je jezelf wel erg kennen Lips are sealed
Laatst bijgewerkt door Renske_ op 09-07-04 20:17, in het totaal 1 keer bewerkt

Justy

Berichten: 31631
Geregistreerd: 26-02-04
Woonplaats: Waar het altijd vakantie is

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-04 20:16

Werkelijk Debo, hou jezelf niet voor de gek, de rest van Bokt trapt er ook niet in... Tips in het belang van het paard... In het belang van jezelf zal je bedoelen!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-04 20:17

het gevoel is geheel wederszeids RK Frusty

Splash_

Berichten: 12350
Geregistreerd: 06-10-03
Woonplaats: Bij Spot <3

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-04 20:18

Kom op zeg , Splash wacht ook niet netjes op zijn eten hoor , die begint rond 5 uur (niet 's ochtends , dan ben ik gelukkig nog niet op stal Knipoog ) al te gillen en te schoppen voor zijn portie....

Sjuim, goed gedaan ! Haha!