eindelijk weer nieuwe foto's van mijn bonte shet!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
xxsummyxx

Berichten: 3202
Geregistreerd: 22-11-03
Woonplaats: hoogvliet

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-04 17:53

hahaha mandy kom in actie:P

xjessx

Berichten: 3022
Geregistreerd: 17-02-04
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-04 21:11

jezus waar zeiken jullie om!! DAISY is leuk lief en mooi.. dit is toch geen afkraak forum pfff.. en mandy jij moet helemaal je mond houde want je vind allebei de paardjes van cynthia niet leuk.. en dat is alleen maar omdat je cynthia niet mag.. dan kan je wel zeggen dat dat niet zo is maar ik weet wel beter!!

Fem

Berichten: 12514
Geregistreerd: 18-11-02
Woonplaats: Gemeente Zaltbommel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-04 21:16

xjessx schreef:
jezus waar zeiken jullie om!! DAISY is leuk lief en mooi.. dit is toch geen afkraak forum pfff.. en mandy jij moet helemaal je mond houde want je vind allebei de paardjes van cynthia niet leuk.. en dat is alleen maar omdat je cynthia niet mag.. dan kan je wel zeggen dat dat niet zo is maar ik weet wel beter!!



ik wil jou helemaal niet aanvallen (ik wil niemand aanvallen) maar cynthia vroeg zelf om EERLIJK te zeggen wat we van haar pony vinden.. er staat zelf nadrukkelijk EERLIJK

dus wat is er dan op tegen als mensen EERLIJK zeggen dat ze het niet of nietzo mooi vinden..

zelf vind ik het wel leuk...maar houd er wel van als er wat meer kleur is...als je snapt wat ik bedoel,

maar de kleur is niet belangrijk..het karakter wel..

Pexluvah

Berichten: 443
Geregistreerd: 20-06-04
Woonplaats: De Geast [Fryslân]

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-04 21:29

'k Vind 't wel een leuk dier..
Heeft 'n leuk bruin plukkie in zen manen Tong uitsteken

xjessx

Berichten: 3022
Geregistreerd: 17-02-04
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-04 21:32

Femke_L schreef:
ik wil jou helemaal niet aanvallen (ik wil niemand aanvallen) maar cynthia vroeg zelf om EERLIJK te zeggen wat we van haar pony vinden.. er staat zelf nadrukkelijk EERLIJK

dus wat is er dan op tegen als mensen EERLIJK zeggen dat ze het niet of nietzo mooi vinden..

zelf vind ik het wel leuk...maar houd er wel van als er wat meer kleur is...als je snapt wat ik bedoel,

maar de kleur is niet belangrijk..het karakter wel..

toch vind ik dat banketstaaf want als we het bij hun paarden doen vinden ze het ook niet leuk en als je 'm niet mooi vind dan zou ik gewoon zeggen leuk beestje.. ook al vind ik 'm niet leuk iedereen is trots op z'n beessie en dan word ie zomaar afgekraakt, of reageer gewoon niet!!

skaay

Berichten: 2515
Geregistreerd: 15-06-02
Woonplaats: ergens in nh

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-04 21:40

leuk paardje!!
bij ons om de hoek staat een handelaar met allemaal shetjes.
die heeft er ook precies zo 1 tussen staan, alleen dat is een hengstje Haha!

Paulusjuh

Berichten: 4707
Geregistreerd: 30-11-03
Woonplaats: Capelle a/d ijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-04 22:04

xjessx schreef:
toch vind ik dat banketstaafLIG want als we het bij hun paarden doen vinden ze het ook niet leuk en als je 'm niet mooi vind dan zou ik gewoon zeggen leuk beestje.. ook al vind ik 'm niet leuk iedereen is trots op z'n beessie en dan word ie zomaar afgekraakt, of reageer gewoon niet!!


Waar slaat dat nou weer op Verward
Als zij vraagt om eerlijke reacties dan wil ze die ook, en krijgt ze die.
Ieder zn mening...vind ik.
Ze mogen mijn pony ook afkraken, moeten hun weten, ik weet wat er wel goed aan der is... Ieder zn smaak Haha!

Ik vind hem ook niet super.Hij had wat meer bruin moete hebbe ook op zn lijf.
Dat is MIJN mening...

Artemiss
Berichten: 1093
Geregistreerd: 17-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-04 22:07

xjessx schreef:
toch vind ik dat banketstaafLIG want als we het bij hun paarden doen vinden ze het ook niet leuk en als je 'm niet mooi vind dan zou ik gewoon zeggen leuk beestje.. ook al vind ik 'm niet leuk iedereen is trots op z'n beessie en dan word ie zomaar afgekraakt, of reageer gewoon niet!!

Nou als iedereen dat zou doen weet je nog niet wat ze van je pony vinden dus dat slaat echt nergens op! Rolleyes
Ik vind de kleur ook niet zo geweldig. Ze heeft wel een lief hoofdje!

xjessx

Berichten: 3022
Geregistreerd: 17-02-04
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-04 22:10

en toch vind je het niet leuk als ze je pony afkraken!!

Paulusjuh

Berichten: 4707
Geregistreerd: 30-11-03
Woonplaats: Capelle a/d ijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-04 22:27

xjessx schreef:
en toch vind je het niet leuk als ze je pony afkraken!!


Dat gebeurt tog ook niet... Verward
Zij vraagt om EERLIJKE antwoorden.

Het is net als met een vriend, niet iedereen vind hem knap. Maar ik vind dat wel en weet dattie ontzettend lief is..
het intresseerd me niet zo heel veel wat andere er van vinden...

Tja sorry, maar meningen verschillen.

Als zij maar trots is op der paardje. OK dan!

Ook heb ik het id dat ze snel op de pik getrapt is, dit is die pony van het kunstje op die wagen....toen vloog ze mensen ook zo aan op hun negatieve reacties Verward

PN_anne

Berichten: 1406
Geregistreerd: 09-11-03
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-04 22:49

Paulusjuh schreef:
Dat gebeurt tog ook niet... Verward
Zij vraagt om EERLIJKE antwoorden.

Het is net als met een vriend, niet iedereen vind hem knap. Maar ik vind dat wel en weet dattie ontzettend lief is..
het intresseerd me niet zo heel veel wat andere er van vinden...

Tja sorry, maar meningen verschillen.

Als zij maar trots is op der paardje. OK dan!

Ook heb ik het id dat ze snel op de pik getrapt is, dit is die pony van het kunstje op die wagen....toen vloog ze mensen ook zo aan op hun negatieve reacties Verward


helemaal mee eens OK dan!
ik vind het geen mooi paardje, en dat is MIJN mening, en dat is EERLIJK!
precies wat je vroeg!

en als jij er niet tegen kan dat iemand je pony "afkraakt''(wat het helemaal niet is)
dan moet je er maar bijzetten, dat je niet hoeft te zeggen dat je hem niet mooi vind..

sorry hoor, maar ook niet iedereen vind mijn pony mooi! NOU EN! ik vind haar wel mooi, dat is toch het belangrijkste? laat die anderen lekker denken! jij weet toch zeker wel beter?!

je moet je niet meteen zo aangevallen voelen... daar wordt het niet echt leuker op

en: je vroeg om je eerlijke mening, dus die krijg je ook... daar moet je dan maar tegen kunnen

xjessx

Berichten: 3022
Geregistreerd: 17-02-04
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-04 10:12

en toch vind ik het banketstaaf
PePpErLoVe zei: sorry hoor, maar ook niet iedereen vind mijn pony mooi! NOU EN! ojaah?? dat zal wel niet hoor ik weet zeker dat als jij een topic opent en ik dan zeg zo die pony is lelijk jeetje helemaal niks waard zal best niks kunnen en je komt er nooit ver mee nou dat vind jij echt niet leuk hoor, niet dat ik dat zou doen want zo gemeen ben ik niet

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-04 10:17

Jetje wat een topic zeg. *LOL* Je vraagt toch om een mening? Nou, dan krijg je die!

xjessx

Berichten: 3022
Geregistreerd: 17-02-04
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-04 10:22

hey cynthia, je had er gewoon bij moeten zetten ik wil graag LEUKE reacties.. dan komen tenminste niet meer van die mensen die je pony AFKRAKEN!!

Stinkmodder

Berichten: 7975
Geregistreerd: 24-08-02
Woonplaats: NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-04 10:24

xjessx"]
en toch vind ik het banketstaaflig
PePpErLoVe zei: sorry hoor, maar ook niet iedereen vind mijn pony mooi! NOU EN! ojaah?? dat zal wel niet hoor ik weet zeker dat als jij een topic opent en ik dan zeg zo die pony is lelijk jeetje helemaal niks waard zal best niks kunnen en je komt er nooit ver mee nou dat vind jij echt niet leuk hoor.
[/quote]
Leuk is anders, maar daarom zal ze haar er niks van aantrekken.

Het gaat er toch om dat Cynthia trots op haar pony is!! Wat maakt het dan uit wat anderen er van vinden?
Sommigen vinden Hof ook niet mooi, mij best, ik ga er niet dood aan hoor! Voor mij is en blijft het een superpony, ook al vind jij hem schijtlelijk!


[quote="xjessx schreef:
en als je 'm niet mooi vind dan zou ik gewoon zeggen leuk beestje.. ook al vind ik 'm niet leuk

Lekker ben jij dan.... Ik heb liever dat iemand zegt dat die mijn pony niet mooi vind, dan wanneer die zegt 'Wauw, cool beestje' en snel tegen anderen zegt 'Gatver'. Cynthia vraagt om een eerlijke mening, ze geven die, ze zeggen het niet bot ofzo, dus waarom vind jij het afkraken???

En als cynthia er niet over kan dat ze de kleur van haar pony niet mooi vinden, moet ze voortaan maar boven een topic neerzetten: 'Hier, foto's van mijn pony. Je mag alleen maar zeggen dat je hem mooi/leuk vind!'


Ik vind de kleur ook niet echt mooi, hou niet zo van wit. Dat bruine plukje in de manen is wel grappig!
Laatst bijgewerkt door Stinkmodder op 06-07-04 10:26, in het totaal 1 keer bewerkt

xjessx

Berichten: 3022
Geregistreerd: 17-02-04
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-04 10:26

Hoffieeeh: Ik ga dan ook niet tegen andere zeggen dat ik 'm niet mooi vind, of reageer dan gewoon niet!! ik ben niet zo zielig dat ik dat zou doen

Stinkmodder

Berichten: 7975
Geregistreerd: 24-08-02
Woonplaats: NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-04 10:27

xjessx schreef:
Hoffieeeh: Ik ga dan ook niet tegen andere zeggen dat ik 'm niet mooi vind, of reageer dan gewoon niet!! ik ben niet zo zielig dat ik dat zou doen

Waarom zou ik niet reageren als zij om een eerlijke mening vraag?
Dan moet ze dat er maar niet bijzetten hoor. Smaken verschillen toch? Als zij trots en blij met de pony is , dan is het toch goed! Heb schijt aan wat anderen er van vinden! Knipoog

PN_anne

Berichten: 1406
Geregistreerd: 09-11-03
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-04 10:38

xjessx schreef:
en toch vind ik het banketstaaflig
PePpErLoVe zei: sorry hoor, maar ook niet iedereen vind mijn pony mooi! NOU EN! ojaah?? dat zal wel niet hoor ik weet zeker dat als jij een topic opent en ik dan zeg zo die pony is lelijk jeetje helemaal niks waard zal best niks kunnen en je komt er nooit ver mee nou dat vind jij echt niet leuk hoor, niet dat ik dat zou doen want zo gemeen ben ik niet


haha nou je doet je best maar hoor! ik heb zoveel topics!
Maar IK vraag er niet om, ZEI wel dus dat is haar eigen schuld.
het kan me echt niet schelen hoor, wat je over mijn pony zegt... dat kan ik echt wel hebben! al helemaal van jou!

dus je doet je best maar!

enne, ik heb helemaal niet gezegd dat die pony niks waard is Verward weet niet waar je dat vandaan haalt, maar als je dat over Pepper wilt zeggen... ga je gang OK dan!

xxsummyxx

Berichten: 3202
Geregistreerd: 22-11-03
Woonplaats: hoogvliet

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-04 10:45

zow jeetje wat een topic
cynthia vraagt duidelijk aan je mening
dan geven ze die
en dan hoef je niej gelijk zow boos te doen!!!
jeetje zeg
ik heb ook eeen topic en daar mogen ze van mij ook hun eeerlijk mening geven ookal vinden ze het een super lelijke shet van mij
dan ben ik alleen maar blij van hun eerlijke mening...

xjessx

Berichten: 3022
Geregistreerd: 17-02-04
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-04 10:45

ik zeg toch ook niet dat je dat gezegd heb maar ik vind het gewoon niet leuk hoe sommige mensen reageren op daisy.
En lees 's ff goed door ik zei dat ik dat niet zou doen want zo gemeen ben ik niet!!

Stinkmodder

Berichten: 7975
Geregistreerd: 24-08-02
Woonplaats: NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-04 10:46

xjessx schreef:
En lees 's ff goed door ik zei dat ik dat niet zou doen want zo gemeen ben ik niet!!

Waarom is dat gemeen?? Ze vraagt toch eerlijk om hun mening, als je dan zegt 'Ik vind de kleur niet mooi' dan is dat toch niet gemeen??....

xjessx

Berichten: 3022
Geregistreerd: 17-02-04
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-04 10:48

je ziet toch dat cynthia het niet leuk vind dat sommige mensen haar shet niet leuk/mooi vinden.. dan moeten ze daar mee kappen(dan kun je wel zeggen ''dan moet ze geen topic openen'') dat bepaalt ze dan nog zelf wel

xxsummyxx

Berichten: 3202
Geregistreerd: 22-11-03
Woonplaats: hoogvliet

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-04 10:49

ja maar dat is ook niet leuk voor haar maar het is de eigenschuld want zij vraagt om een eerlijke mening nouw dan geven ze die tog ook;)
het zou ook raar zijn als heel de topic de meningen zou staan als: leuke mooie pony duss

xjessx

Berichten: 3022
Geregistreerd: 17-02-04
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-04 10:55

tsjaah shir maar dat zie je liever als oh ik vind m niet mooi.. geen mooie kleur aah niet mooi getekent

xjessx

Berichten: 3022
Geregistreerd: 17-02-04
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-04 10:59

laten we nou maar kappen...en dan nu leuke reacties *LOL*